شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه تضعیف و نابودی رژیم صهیونیستی در منطقه یعنی نابودی آمریکا افزود: به زودی با نابودی اسرائیل زمینه حذف استکبار جهانی از منطقه فراهم می شود.

به زودی با نابودی اسرائیل زمینه حذف استکبار جهانی از منطقه فراهم می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام شامگاه چهارشنبه در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اینکه نظام سلطه همواره ایران را عامل اصلی تروریسم معرفی می کند افزود: وجود افزون بر ۱۷ هزار شهید ترور در ایران نشانه مظلومیت جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام نکونام  گفت:جنایات این روزهای آمریکا بویژه انتقال سفارت این کشور به بیت المقدس  موج جدیدی از جنایات آمریکا در فلسطین ایجاد کرده است.

وی افزود: حفظ رژیم غاصب اسرائیل برای آمریکا به یک مسئله حیثیتی تبدیل شده و آمریکا همواره بدنبال تقویت پایگاه رژیم صهیونیستی در منطقه است.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: موج هایی بسیار خوبی چه در کشور و چه خارج از کشور و خود فلسطین به راه افتاده که نوید بخش نابودی استکبار خواهد بود.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه تضعیف و نابودی رژیم صهیونیستی در منطقه یعنی نابودی آمریکا افزود: به زودی با نابودی اسرائیل زمینه حذف استکبار جهانی از منطقه فراهم می شود.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت:بهره برداری به بهترین نحو از این ماه الهی یک ظرفیت ویژه است که خداوند در اختیار بندگانش قرار داده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان افزود: ترویج  ارزش‌های دینی و اسلامی در قالب فرهنگ عمومی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید تلاش کنیم ارزش‌های دینی در جامعه نهادینه شود.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام تاکید کرد: بیان فعالیت های فرهنگی در استان صرفا جنبه خبری ندارد و هدف اصلی ایجاد انگیزه در بین دستگاه های مختلف و بویژه دستگاه های عضو شورای فرهنگ عمومی است و دستگاه ها تلاش کنند خبرهایشان در حوزه فرهنگی را برجسته کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.