بجنورد -مدیر شرکت کشت و صنعت شمال شرق اتکا در نشست با استاندار خراسان شمالی از تصمیم این شرکت برای ۱۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید در استان خبر داد.

سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد تومانی شرکت اتکا در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین ، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مقام عالی دولت در استان در این نشست  آمادگی همه جانبه همه دستگاه های اجرایی برای جذب سرمایه در بخش های مختلف را یادآور شد و گفت: همه مدیران استان برای نیل به این هدف، همکاری همه جانبه با سرمایه گذاران دارند و ما هم از این تلاش ها و اقدامات حمایت می کنیم.
محمدرضا صالحی با افزودن این که توجه به نظرات کارشناسی و بررسی هزینه و فایده طرح های سرمایه گذاری نکات مهمی است که باید مدنظر باشد، تصریح کرد: برای توسعه طرح سرمایه گذاری شرکت اتکا نیز مباحث مربوط به واگذاری زمین و منابع آبی موردنیاز و رایزنی برای اخذ تسهیلات از سوی دستگاه های متولی به طور جدی پیگیری می شود تا این طرح هم زمان با دهه فجر یا پایان سال قابل افتتاح باشد.
مجید پورعیسی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار نیز سرمایه گذاری های شرکت اتکا در استان را جزو مصوبات سفر رهبری برشمرد که در حال حاضر طرح پرورش مرغ اجدادی آن در شهرستان مانه و سملقان راه اندازی شده است و مصمم به توسعه زنجیره این طرح هستند.
ضیایی مدیر شرکت کشت و صنعت شمال شرق اتکا نیز با اشاره به راه اندازی فارم شماره یک این شرکت که در سفر اخیر وزیر جهادکشاورزی به طور رسمی بهره برداری شد، همکاری دستگاه های متولی برای تأمین زیرساخت های توسعه فارم های ۲ و ۳ و تکمیل زنجیره تولید این صنعت را خواستار شد. وی از تصمیم این شرکت برای سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد تومانی در این راستا طی سال جاری خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.