کرج- مراسم تقدیر از برترین های فوتبال البرز در حالی روز گذشته با حضور جامعه فوتبال وبرخی مسئولان برگزار شد که در این مراسم همه دیده شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند اما فرصت ومجالی برای دیده شدن زحمات یکساله جامعه رسانه ای و یک قدردانی ساده از آنها به وجود نیامد.

قدس آنلاین - گروه استان ها- مجتبی علی مردانی: تقدیر از تیم های مختلف استانی وشهرستانی، ارج نهادن به ملی پوشان و پیشکسوتان و قدردانی از مسئولان حامی فوتبال امری پسندیده و ارزشمند است و باید از بابت برگزاری چنین مراسمی به دوستان برگزار کننده در هیئت فوتبال دست مریزاد و خسته نباشید گفت.

اما ای کاش در میان حجم وسیعی از این قدردانی ها و تشکرها زحمات و تلاش گزارشگران، خبرنگاران و عکاسان رسانه های گروهی نیز دیده می شد و در بخشی از مراسم حداقل به شکل زبانی از همراهی آنها در یک سال گذشته یادی می شد.

هیئت فوتبال استان البرز سال گذشته علاوه بر برگزاری مسابقات لیگ داخلی خود برنامه های مهم و ویژه ای چون مقدماتی فوتبال نوجوانان آسیا و لیگ های کشوری فوتبال وفوتسال در سطوح مختلف را برگزار کرد ودر تمامی آنها حضور رسانه های گروهی برای انعکاس کامل وبی نقص این تلاش ها مشهود بود.

حال با توجه به این کارنامه پرحجم کاری توقع وانتظار می رفت تا هیئت فوتبال البرز که در دور جدید مدیریت خود از چهره های خوش فکر و علم گرا در راس خود بهره مند شده به این موضوع توجه وعنایت  لازم را می داشت وثانیه ای از زمان طولانی مراسم خود را به یک خسته نباشید ساده از رسانه ها اختصاص می داد.

فعالان رسانه ای البرز مانند بسیاری از هم صنفان خود در سراسر کشور سال هاست که با کمترین امکانات و بدون چشمداشتی به امر خطیر اطلاع رسانی در گرما وسرما مشغول انجام وظیفه اند و علیرغم این بی توجهی ها هیچگاه از انجام مسئولیت خود کم نگذاشته اند اما این تعهد و وظیفه شناسی نباید زمینه ساز کوتاهی و سهل انگاری مسئولان و نهادهای مختلف در چنین برنامه ها و مراسم هایی شود.

قطعا اصحاب رسانه همچون گذشته با قدرت امر اطلاع رسانی و پوشش برنامه های فوتبال را ادامه خواهند داد اما بد نیست سهمی هرچند کوچک برای زحمات آنها در چنین مراسماتی قائل شویم و از بیان یک «خسته نباشید» ساده دریغ نکنیم.

این چند سطر را  به نمایندگی از کسانی به رشته تحریر درآوردم که شاهد زحمات و مساعی آنها در سرما وگرما بوده ام و این حق را برای آنها محفوظ می دارم که زحماتشان دیده شود و در چنین مراسم هایی حق مطلب در مورد آنها ادا شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.