شهرکرد-رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان لردگان از کشف و معدوم سازی یک هزار و ۱۳۰ کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی و غیرقابل مصرف در این شهرستان خبر داد.

۱۰۰۰ کیلوگرم انواع فرآورده‌ خام دامی در شهرستان لردگان معدوم شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دامپزشکی استان، بیژن حسین‌پور با اعلام این خبر گفت: بازرسی‌های نوبه‌ای از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی منجر به ضبط و معدوم سازی مقدار یک هزار و ۱۳۰ کیلوگرم انواع فراورده‌های خام دامی شد. 
وی افزود: مقدار یک هزار کیلوگرم آلایش مرغی توسط یک دستگاه خودرو که قصد عبور از پست قرنطینه کوشکی را داشت توسط پرسنل دامپزشکی متوقف شد.
حسین‌پور ادامه داد: این خودرو بدون مجوز بهداشتی دامپزشکی و به صورت غیرمجاز اقدام به حمل غیرمجاز کرده است. 
وی تاکید کرد: یک لاشه گوسفندی به وزن ۳۰ کیلوگرم نیز که مبتلا به بیماری زردی بود، در کشتارگاه این شهرستان بازرسی و پس از اطمینان و آزمایشات کامل، بیماری تایید شد که با اخذ مجوزهای لازم از دادستان شهرستان لردگان، معدوم سازی شد. 
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان لردگان گفت: مقدار یکصد کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی غیر قابل مصرف نیز از مراکز عرضه شهرستان ضبط و معدوم سازی شدند. 
وی از مردم خواست از خرید فرآورده‌های خام دامی که در شرایط غیربهداشتی نگهداری شده و تاریخ تولید و انقضاء ندارند، خودداری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.