مدیر کل روابط عمومی وامور بین الملل استانداری گفت: روابط عمومی ها و رسانه ها ومدیران ،محورهای اصلی واساسی اطلاع رسانی هستند

مدیران رسانه و روابط عمومی ها محورهای اصلی اطلاع رسانی هستند
به گزارش قدس آنلاین ، اسدالله ربانی‌مهر در همایش روابط عمومی‌های استان همدان با بیان اینکه باید با کمک گرفتن از رسانه ها ومدیران مشکلات روابط عمومی ها را حل کرد،روابط عمومی ها ورسانه ها ومدیران ،سه محور اصلی و اساسی برای اطلاع رسانی هستند 
وی با اشاره به اینکه هر چه جلوتر می‌رویم اهمیت حوزه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی‌ها بیشتر می‌شود، افزود: با وجود تلاش‌های بسیار این انتقاد هست که روابط عمومی‌ها به وظیفه خود عمل نمی‌کنند ولی در این بین حتی جایگاه اداری، حقوقی و مالی مدیران روابط عمومی به خوبی در ادارات دیده نمی‌شود.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همدان با بیان اینکه در حوزه روابط عمومی مشکلات و مسائل وجود دارد ولی این مباحث اهمیت بالای این بخش را بیشتر میکند.
وی اظهار کرد: هر بار از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده شود می‌توان مشکلات را حل کرده و شاهد بهبود عملکرد روابط عمومی‌ها بود ولی تلاش بر این بوده تا مشکلات روابط عمومی‌ها حل شود.
ربانی‌مهر بیان کرد: اطلاع‌رسانی از فعالیت‌ها، کارها و برنامه‌ها مورد تاکید استاندار بوده و معتقدیم کار روابط عمومی کار گزارشی و اطلاع رسانی در حد یک جلسه نیست بلکه باید به گونه‌ای عمل کند که تاثیرگذاری در بین مردم افزایش یابد.
وی با اشاره به اینکه استان همدان به روابط‌عمومی‌های تحلیل‌گر نیاز دارند که این امر در آگاهی‌بخشی نیز تاثیرگذار است، عنوان کرد: مدیران قوی روابط عمومی‎های قوی دارند؛ هر چقدر مدیران در حوزه روابط عمومی‌ها با جدیت عمل کنند می‌توان شاهد قوی شدن مدیران نیز بود.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همدان با اشاره به اینکه در استان همدان رسانه‌های هماهنگ و تاثیرگذاری داریم، اظهار کرد: نه اینکه مشکلی نباشد ولی به طور کلی این روند مثبت بوده و باید سعی کرد این ارتباط و تعامل را بیشتر کرد.
وی با اعلام اینکه فعالیت شورای اطلاع‌رسانی استان همدان سبب بهبود عملکرد در حوزه روابط عمومی شده است، گفت: سند اطلاع رسانی استان همدان تهیه شده که در این سند همه موارد و دغدغه‌هایی که مدیران روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها دارند، دیده شده است.
ربانی‌مهر با بیان اینکه ۸۰ درصد کار مربوط به این سند انجام شده و می‌تواند سیاست‌گذاری خوبی برای حوزه اطلاع‌رسانی باشد، تصریح کرد: انتظار از روابط عمومی‌ها این است که تعامل با رسانه‌ها بیشتر باشد.
وی با اشاره به اینکه آموزش، مهمترین اولویت در حوزه روابط عمومی‌هاست، تصریح کرد: در مواجهه با فضای مجازی برنامه‌های بیشتری برای روابط عمومی تعریف شود که این موضوع وظیفه روابط عمومی را سنگین‌تر می‌کند.
منبع فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.