قدس آنلاین: شهردار مشهد مقدس این قول را داد که هر جا که نیاز به حضور شهرداری هست و می‌توان تغییراتی ایجاد کرد که سازنده باشد، این نهاد به نفع معلولین وارد عمل می‌شود.

حمایت شهرداری مشهد از تشکل‌های غیردولتی معلولان

مشاور شهردار مشهد مقدس در امور معلولان بر حمایت بی‌قید و شرط شهرداری از تشکل‌های غیردولتی افراد دارای معلولیت تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، فرشته تنهایی با بیان این مطلب در جریان بازدید از مجتمع آموزشی نیکوکاری توانیابان واقع در بولوار وکیل‌آباد، اظهار داشت: شهرداری در کنار تمام تشکل‌های غیردولتی افراد دارای معلولیت است. از آن‌ها حمایت می‌کند و در راستای مناسب سازی فرصت‌ها و محیط گام بر می‌دارد.
مشاور شهردار مشهد مقدس در امور معلولان با اشاره به اینکه یکی از اولولیت‌های شورای پنجم وضعیت مناسب‌سازی شهری و برابر سازی فرصت‌ها برای همه افراد است، گفت: این کار احترام به شان و آزادی افراد است و از دغدغه‌های اصلی شورا محسوب می‌گردد.
تنهایی با تاکید بر اینکه هر کاری هزینه دارد، بیان کرد: اما هزینه مناسب سازی چشم گیر نیست.
به اعتقاد وی مشارکت مردم در این زمینه موثر است و آنچه در گذشته رخ داده تمام شده است. اما برای بناهایی که قرار است احداث شود یا در دست اجرا است، باید مقررات و استانداردهای موجود رعایت شود.
وی خاطرنشان کرد: رعایت این استانداردها هزینه در برندارد و تنها اجرای وظیفه‌ای است که قانون بر عهده سازندگان بناها نهاده است.
مشاور شهردار مشهد مقدس در امور معلولان با بیان اینکه برای این منظور باید فرهنگ‌سازی صورت گیرد، گفت: اجرای این مهم تنها بر دوش شهرداری نیست. بلکه نهضتی است که باید راه اندازی شود و همه خود را در برابر آن مسئول بدانند.
تنهایی افزود: شهرداری در عین حال در چارچوب وظایف خود به معلولان خدمات می‌دهد و تلاش می‌کند ظرفیت‌های جدید ارائه کند تا شهر مشهد را شهری برای همگان کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.