قدس آنلاین: استاندار خراسان رضوی در پیامی درگذشت حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی استاد اخلاق و مرد انصاف و اعتدال و انسان ممتاز کوی معرفت را تسلیت گفت.

استاندار خراسان رضوی درگذشت حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی را تسلیت گفت

علی رضا رشیدیان در این پیام عنوان کرد : او انسانی متخلق به اخلاق حسنه، روحانی فروتن، مردمی و آشنا با دردهای مردم و پیر حق گو و زبان عدالت جو، مردی که از صفات رذیله ای چون چاپلوسی، تملق و سکوت در مقابل بی عدالتی ها و ظلم و کج رویها دور بود.
متن کامل پیام بدین شرح است:
سید مهدی طباطبایی، استاد اخلاق و مرد انصاف، اعتدال، مردانگی و مروت، فهم و شجاعت و انسان ممتاز کوی معرفت امروز  اول ماه رمضان بدیار باقی شتافت.
حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی را بسیاری می شناسند اما بسیار زمان باید بگذرد تا روزگار چنین شخصیت والایی تربیت کند، انسانی متخلق به اخلاق حسنه، روحانی فروتن، مردمی و آشنا با دردهای مردم و پیر حق گو و زبان عدالت جو، مردی که از صفات رذیله ای چون چاپلوسی، تملق و سکوت در مقابل بی عدالتی ها و ظلم و کج رویها دور بود.
توفیق آشنایی با این سید بزرگوار و سفرهای مکرر در محضر ایشان در حج، جلسات انس، رفاقت و بهره مندی از روح بزرگ و سرشار از معرفت و خلوص این مرد شریف اقتضاء می کند ضمن طلب غفران و رحمت الهی برای این روحانی بزرگوار دعوت کنیم از علمای بزرگوار که رمز عشق و علاقه مردم به روحانیت را در سلوک، اندیشه، مرام و فهم انسانهای وارسته ای چون سید مهدی طباطبایی جست و جو کنند.
فردی  که در سالهای اخیر با تندرویهای افراطیون لب به سکوت کشیده و منزوی و حتی مطرود شده بود و گهگاهی درد دل با رفیقان راه می کرد.
شهر چه خالی شد از تو ای سید ...
حتی حضورت در کنج عزلت مایه قوت قلب مومنان و مردم دیارت بود.
اینک احرام بسته ای دوباره؛ اما نه از میقات جغرافیای حج بلکه از میقات خلوص بندگی با سینه ای مالامال از عشق به خدا، مردم، عدالت، انصاف، دوری از تکبر و ریا، ظلم، بی انصافی و تملق و دکان بازی با دین.
روحت شاد و قرین رحمت حق ای مرد ضیافت الله.
در آن مجالس پر شکوه حقیقت و دیدار حق فراموشمان نکن ز طلب خیر، ای مسافر رمضان 97.

علی رضا رشیدیان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.