بشرویه- امام جمعه بشرویه گفت:فتح خرمشهر معجزه بزرگ الهی بود و این فتح خرمشهر به فرموده امام،فتح خاک نیست فتح ارزش ها است و نشاندهنده پایداری ملت قهرمان ایران در برابر استکبار تا پای جان است.

سوم خرداد و فتح خرمشهر دستاورد بزرگ مقاومت است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه،"حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس الدین" در خطبه های  نماز جمعه  شهرستان بشرویه در محل مصلی نماز،مسجد جامع میدان با  اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد:ماه رمضان  ماه مهمانی خداوند است و باید تلاش شود تا دستورات الهی و توصیه شده  از جمله انجام واجبات الهی،صلوات فرستادن،قرایت قران و عمل به دستورات الهی انجام شود.

امام جمعه شهرستان بشرویه با تاکید بر افطاری دادن در ماه مبارک رمضان گفت: چه ثوابی بالاتر از افطاری دادن به نیازمندان در ماه مبارک رمضان.

وی در ادامه  به سالروز سوم خرداد  اشاره کرد و از آن به عنوان دستاورد بزرگ مقاومت یاد کرد و گفت: فتح خرمشهر معجزه بزرگ الهی بود و این فتح خرمشهر به فرموده امام،فتح خاک نیست فتح ارزش ها است و نشاندهنده پایداری ملت قهرمان ایران در برابر استکبار تا پای جان است.

شمس الدین افزود: باید روحانیون و مراجع تبلیغی این سالروز بزرگ را ترویج و تبلیغ کنند.

امام جمعه بشرویه با اشاره به سالروز وفات عموی پیامبر خاطر نشان کرد:مقتدا و الگوی ما رسول خاتم است و در مسیر اهل بیت ذره ای کوتاه نخواهیم امد،در سالروز وفات عموی بزرگوار پیامبر که الگوی ولایتمداری هستند ،درس ولایت خواهیم گرفت.

امام جمعه بشرویه با انتقاد شدید از تداوم  جنایات در فلسطین گفت: بیش از ۷۰ سال جنایت های وحشیانه در فلسطین از سوی رژیم اشغالگر صهیونیست در حال انجام است و امریکا نیز وقیحانه سفارت خود را در بیت المقدس منتقل می کند.

وی افزود:بیت المقدس پایتخت فلسطین است و امریکا و بزرگ تر از آن در قبال فلسطین هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

شمس الدین  مقاومت را اصل مهم پیروزی دانست و بیان کرد: کشور  ما با پیشرفت به اوج قله پیشرفت بویژه در حوزه های مختلف علمی ،فناوری ، دفاعی و موشکی رسیده و ملت ایران اسلامی ایستاده و اگر بخواهند امریکایی ها در مساله برجام مشکلی ایجاد کند یا اروپایی ها ناز کنند،ما به شدت خواهیم ایستاد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.