قدس آنلاین: مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد گفت:در این ایام سرویس‌ها را افزایش می‌دهیم و سعی در انجام سرویس‌دهی هرچه بهتر مناسب با این ماه داریم.

برنامه‌های سازمان اتوبوس‌رانی مشهد اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین علی‌اصغر نیشابوری در خصوص برنامه‌های سازمان اتوبوس‌رانی در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در این ایام با توجه به این‌که سفرهای درون‌شهری تغییر می‌کند و تقاضای سفر در ساعاتی خاص مانند ساعات آخر منتهی به افطار افزایش می‌یابد، برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای است که در ساعات پیک سفر تعداد سرویس‌ها را افزایش دهیم و فاصله‌ بین سرویس‌ها را به حداقل ممکن برسانیم تا بتوانیم سرویس‌دهی مناسبی را انجام دهیم.

وی با اشاره به برنامه‌ی سرویس‌دهی در مناسبت‌های این ماه گفت: در مناسبت‌هایی که در این ماه وجود دارد مثل لیالی قدر برنامه‌ریزی ویژه‌ای شده به این ترتیب که خطوط فوق‌العاده‌ای در مسیرهای منتهی به حرم تعبیه شده که از پایانه‌های سطح شهر در مسیر رفت به سمت حرم مطهر و در پایان مراسم هم از سمت حرم به ۱۹ پایانه سطح شهر سرویس‌دهی را انجام دهند.

مدیر عامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد ادامه داد: در راه‌پیمایی روز قدس نیز به همین شکل از پایانه‌های سطح شهر اتوبوس‌های فوق‌العاده به مبدا راهپیمایی اعزام می‌شوند. هم‌چنین در مسیر بازگشت از حرم مطهر بعد از اتمام مراسم نماز جمعه سرویس‌دهی فوق‌العاده با ناوگان در نظر گرفته شده انجام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.