مقدس آنلاین : مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت:تعدادی از انبارهای محتکران در مشهدشناسایی شده است

تعدادی از انبارهای محتکران در مشهد شناسایی شد

به گزارش قدس آنلاین مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: برخی از بازاریان و اصناف اقدام به احتکار کالاهای مصرفی مردم کرده‌اند که شدیدا با شناسایی تعدادی از انبارهای محتکران در مشهدآنها برخورد می‌کنیم.

حمیدرضا کریم افزود: طرح بازرسی را طبق سال‌های قبل از چند روز گذشته در سطح بازار و میادین با کمک سایر دستگاه‌ها اغاز کرده‌ایم و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه برخی از بازاریان می‌خواهند از نواسانات ارزی سوء‌استفاده کنند، تاکید کرد: برخی از بازاریان و اصناف اقدام به احتکار کالاهای مصرفی مردم کرده‌اند که شدیدا با آنها برخورد می‌کنیم.

کریم در خصوص افزایش قیمت اجناس افزود: با کمک دیگر دستگاه‌ها به‌طور مداوم بر بازار نظارت داریم و قیمت اجناس را کنترل می‌کنیم اما برخی از کسبه با وجود فراوانی اجناس آنها را انبار می‌کنند.

وی از شناسایی چندین انبار مواد غذایی در حاشیه شهر مشهد خبر داد و با هشدار شدید به این افراد گفت: کسانی که اجناس مردم را احتکار کنند مطمئن باشند که چند برابر آن را جریمه پرداخت می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی با بیان اینکه اقدام این افراد برخلاف نظر اسلام و قوانین است، ادامه داد:  اگر این افراد اجناس خود را در شبکه توزیع قرار ندهند جریمه‌های سنگین و زندان و توقیف اموال در انتظارشان خواهد بود و تا گرفتار این مسئله نشده‌اند باید از انبارکردن اجناس خودداری کنند.

وی افزود: توسط گزارش‌های مردمی و نیروهای بسیج تعدادی از انبارهای مواد غذایی که در ان اجناس احتکار شده بود شناسایی و به زودی اخبار آن به اطلاع مردم می‌رسد.

این مقام مسئول در پایان از عزم دولت در مبارزه با گرانفروشی و احتکار خبر داد و افزود: به همین منظور اکیپ‌های خود را تقویت و به پرونده‌های گران‌فروشی و احتکار خارج ار نوبت رسیدگی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.