قدس انلاین : رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: ضروری است که اتحادیه صادرات و واردات در استان داشته باشیم تا بتوانیم نهاده های کشاورزی راتامین کنیم.

ضرورت تشکیل اتحادیه صادرات و واردات در بخش کشاورزی خراسان رضوی

مجتبی مزروعی در مراسم تکریم و معارفه مدیر جدید سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی اظهار کردضروری است اتحادیه صادرات و واردات را در استان داشته باشیم که بتوانیم نهاده ها را  تامین کنیم و اگر اتحادیه ها و سندیکاهای قوی نداشته باشیم حرفی برای گفتن نداریم.

وی افزود:علیرغم اینکه  امروز در خراسان رضوی میزان آب به کمتر از نصف رسیده، سطح زیر کشت محصولات کشاورزی کاهش یافته و مسائل اقتصادی سخت تر شده، اما در بخش کشاورزی پیشرفت کردیم که نتیجه کار فنی وتیمی مدیران و خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: برنامه ویژه وزارت جهاد کشاورزی و سازمان در سال جاری پرداختن به تشکل ها و ایجاد تحول در آنهاست.

 مزروعی تصریح کرد: با توجه به اینکه ۴ تا۵ سالی است که بخش بازرگانی به جهاد کشاورزی واگذار شده، باید تشکل های خوبی به ویژه در بخش بازرگانی داشته باشیم و همه ما باید از این فرصت استفاده کنیم.

معاون سازمان مرکزی  تعاون روستایی نیز در این مراسم گفت: سازمان تعاون روستایی یک مجموعه دولتی و خصوصی است و  علاوه بر داشتن یک شبکه اقتصادی گسترده دارای یک شبکه اجتماعی وسیع نیز می باشد.

رضا نامنی گفت:سازمان تعاون روستایی در سه سال گذشته حرکت های جدیدی چون خرید حمایتی زعفران را به ثمر رسانده وعلاوه بر خرید تضمینی در مواقعی که مشکلی برای  دیگر محصولات کشاورزی  مثل گوجه فرنگی بوجود آمده وارد عمل شده است.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.