قدس انلاین : رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: واحدهای صنفی خرده‌فروش‌ها از فروش کالا 35 درصد و واحدهای صنفی کلی فروش 3 درصد سود می‌برند.

آغاز فاز2 طرح ضیافت درمشهد/نظارت جدی بر کالای مورد نیاز زائران ومجاوران

محمود بنانژاد مشهدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در خصوص طرح نظارت و بازرسی در آستانه و ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: فاز اول طرح ضیافت از 15 اردیبهشت ماه آغاز شده که تا 25 اردیبهشت ماه ادامه داشت و از 26 اردیبهشت ماه فاز 2 طرح  ضیافت با موضوع نظارت بر عرضه کالای مورد نیاز مجاورین و زائرین در ماه مبارک رمضان نیز اجرایی می‌شود.

وی با تاکید به اینکه بازرسی‌های اتاق اصناف مشهد در دو حوزه‌ی کالاهای اساسی و سلامت اجرا می‌شود، ادامه داد: بازرسی در حوزه‌ی کالاهای اساسی شامل واحدهای صنفی گوشت، مرغ، مواد غذایی و حوزه‌ی سلامت شامل نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی رستوران‌داران، شیرینی‌سازان، اغذیه و پیتزا، چایخانه داران و نانوایان است.

رئیس اتاق اصناف مشهد متذکر شد: قیمت‌گذاری تنها در واحدهای صنفی خدماتی همچون هتل‌ها، تعمیرگاه‌ها، مرکز اقامتی و سایر واحدهای صنفی خدماتی نیز صورت می‌گیرد و واحدهای صنفی که فروش انجام می‌دهند براساس فاکتور خرید با ضریب سود قانونی که برای آنها تعبیر شده است بر روی کالاها سود می‌کشند.

بنانژاد مشهدی بیان داشت: واحدهای صنفی خرده‌فروش‌ها از فروش کالا 35 درصد و واحدهای صنفی کلی فروش 3 درصد سود می‌برند.

وی ضمن تاکید به اینکه در صورت مشاهده تخلف از سوی واحدهای صنفی برخورد شدید می‌شود، خاطرنشان کرد: با دستور مقام قضایی رستوران‌ها، فسفودها، اغذیه و پیتزا، چایخانه داران و آبمیوه و بستنی‌فروشی‌های سطح شهر مشهد در قبل از افطار نباید فعالیت کنند و فقط در بحث فروش آش، حلیم و شله واحدهای صنفی مربوطه مجاز به فعالیت هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.