جوین_ رئیس موزه دفاع مقدس شهرستان جوین گفت: برای تجلیل از فدا کاری های شهدای دفاع مقدس آثار این عزیزان جمع آوری ودر موزه نگهداری می شود.

جمع آوری خاطرات و اشیاء بجا مانده از شهدا

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین، رئیس موزه دفاع مقدس شهرستان جوین اعلام کرد: برای تجلیل از شهدای دفاع مقدس آثار شهدا جمع آوری ودر موزه دفاع مقدس برای بازدی عموم به نمایش در می اید، به همین مناسبت مادر شهید حاج حسین اسماعیل ابادی آثار به جا مانده از شهید را تحویل موزه دفاع مقدس نمود.  

مادر شهید حاج حسین اسماعیل آبادی روز گذشته با حضور در مرکز و موزه فرهنگی دفاع مقدس شهرستان جوین  با تجلیل از این اقدام فرهنگی متولیان موزه دفاع مقدس ‘ مصاحبه و روایت گری از شهیدش را در این مرکز آغاز کرد.  

حاجیه خانم اسماعیل آبادی تنها فرزند پسری خود را به صورت یتیم و محروم از پدر تربیت نمود و در دوران دفاع مقدس به قول مادرش گرچه سن کمی داشت ولی مردانه جنگید و مزد جهادش را گرفت.  

در خور اشاره است، که در موزه فرهنگی دفاع مقدس شهرستان جوین در شب های دوشنبه و چهار شنبه بعد از نماز مغرب و عشا توسط رزمندگان دوران دفاع مقدس خانواده های شهدا خاطرات گویی انجاک می دهند و در پایان این خاطره ها ضبط  و سپس منتشر می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.