قدس آنلاین:شهرداران مناطق و سایر مدیران ارشد شهرداری باید مرکز ۱۳۷ را جدی گرفته و شخصا پیگیر پاسخگویی به پیام‌های مردمی برقرار شده با این مجموعه باشند.

شهرداران تماس مردم با مرکز ۱۳۷ را جدی بگیرند

به گزارش قدس‌آنلاین رییس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: حل مشکلات کوچک مطرح شده توسط مردم با مرکز ۱۳۷، رضایتمندی‌های بزرگی از مدیریت شهری به ارمغان می‌آورد.
محمد حاجیان شهری که در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری، پاسخگوی تماس‌های تلفنی شهروندان بود، ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به همه فعالان این عرصه، در مورد عملکرد این مرکز اظهار داشت: امروز با حضور در مرکز ۱۳۷ توانستم ارتباط مستقیم تلفنی با تعدادی از شهروندان مشهدی داشته و ضمن شنیدن صحبت‌های آنان، به دغدغه‌ها و سوالات و مطالباتشان پاسخ بگویم.
وی افزود: مرکز ۱۳۷ یکی از مسیرهایی است که براساس نوع کارکردش می‌تواند مشکلات شهروندان را دریافت کرده و به مجموعه مدیریت شهری شامل شهرداری به همراه همه معاونت‌ها، سازمان‌ها، مناطق و شرکت‌ها و همچنین شورای شهرمنتقل نماید.
لزوم پیگیری مطالبات مطرح شده مردم با مرکز ۱۳۷ تا رسیدن به نتیجه توسط مدیران شهری
رییس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با تاکید بر اینکه باید تماس‌های گرفته شده مردم و مطالبات مطرح شده آنها با مرکز ۱۳۷ توسط مدیران و کارشناسان شهرداری تا رسیدن به نتیجه پیگیری شود، ادامه داد: شهرداران مناطق و سایر مدیران ارشد شهرداری باید مرکز ۱۳۷ را جدی گرفته و شخصا پیگیر پاسخگویی به پیام‌های مردمی برقرار شده با این مجموعه باشند.
جایگاه خوب مرکز ۱۳۷ در میان مردم و مدیران شهری
حاجیان شهری تصریح کرد: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری شهرداری مشهد مقدس توانسته است جایگاه خوبی را در میان مدیران شهرداری، اعضای شورای شهر و مهمتر از همه، در میان شهروندان بیابد که این مهم نشان از عملکرد مثبت و مطلوب مرکز ۱۳۷ دارد.
وی اذعان داشت: مشکلات و مسائل مطرح شده از سوی مردم با ۱۳۷، آنقدر کوچک بوده و به آسانی قابل حل است که اگر برنامه‌ریزی و همت لازم در شهرداری مشهد برای حل این مسائل تقویت شود با کمترین هزینه و بودجه، حداکثر رضایتمندی شهروندان را می توان جلب نمود.
حل مشکلات مطرح شده مردم با ۱۳۷ باعث افزایش چشمگیر رضایتمندی از مدیریت شهری می‌شود
حاجیان شهری گفت: وقتی دغدغه‌های مردم موضوعاتی مانند رفت و روب یک کوچه، لکه گیری آسفالت بخشی از یک خیابان، رفع خطر از یک درخت، جمع‌آوری گل و لای یک جوی، جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز همسایه و نظیر اینهاست و ما نتوانیم این مشکلات را حل کنیم باعث ناامیدی مردم شده‌ایم. پس باید برای پیگیری و پاسخ سریع به تماس‌های گرفته شده با مرکز ۱۳۷ همت‌ها را دو چندان نماییم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.