۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
کد خبر: 600994

قدس آنلاین - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی از اجرایی شدن تورهای گردشگری ویژه بازدید از معادن فیروزه شهرستان فیروزه خبرداد.

برگزاری تورهای گردشگری ویژه معادن فیروزه

به گزارش  قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، «ابوالفضل مکرمی فر» در دیدار با فرماندار نیشابورگفت : برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهره‌گیری از ظرفیت تاریخی و جاذبه طبیعی معادن فیروزه و برگزاری تورهای گردشگری ویژه بازدید از معادن فیروزه شهرستان فیروزه اجرایی می‌شود.

وی همچنین در این نشست با اشاره به اقدامات انجام شده برای احیای خانه کمال‌الملک گفت: اقدامات لازم برای تکمیل طرح بازسازی این خانه تاریخی انجام می‌شود.

هم چنین در این نشست «محمدحسین صالحی» فرماندار شهرستان فیروزه نیز گفت: شهرستان فیروزه ظرفیت بالایی در جذب گردشگردارد و با وجود مجموعه‌های تاریخی مانند باغ نشاط، باغ کمال‌الملک و معادن فیروزه، گردشگران حداقل یک روز را می‌توانند در این شهرستان سپری کنند.

وی در ادامه از آمادگی یکی از سرمایه‌گذاران برای فعالیت در زمینه گردشگری در این شهرستان نیز خبرداد و گفت: طرحی در این زمینه تهیه شده و از میراث فرهنگی درخواست داریم که در این زمینه کمک کند تا طرح مصوب و اجرایی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.