کرج- مربی البرزی تیم ملی ووشوی جوانان گفت: تیم ملی در حالی به مسابقات جهانی اعزام خواهد شد که از مدعیان اصلی کسب مدال در این مسابقات شناخته می شود.

یکی ازمدعیان کسب مدال در مسابقات جهانی ووشو هستیم

خدیجه زینال زاده در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: مسابقات جهانی ووشو جوانان تیر ماه سال جاری به میزبانی کشور برزیل برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که کشورهای آسیای شرقی از اصلی ترین رقبای ایران در این مسابقات به شمار می روند گفت: مهم ترین رقبای تیم ملی کشورهای چین و ویتنام هستند که با توجه به آمادگی بازیکنان در تلاش هستیم تا این رقبا را نیز پشت سر بگذاریم.

مربی البرزی تیم ملی جوانان با اشاره به این که استعدادهای پرشماری در سطح کشور فعالیت دارند گفت: در بخش ساندا استعدادهای بسیاری در ایران وجود دارد و از این حیث آینده روشنی برای تیم ملی ووشوی بانوان پیش بینی می شود.

زینال زاده به اصلی ترین چالش تیم ملی ووشوی جوانان در بخش بانوان اشاره کرد و گفت: علی رغم حرفه ای بودن جوانان سانداکار اما اصلی ترین چالشی که با آن مواجه هستیم کم تجربه بودن آن ها است.

وی تصریح کرد: این در حالی است که با توجه به زمان باقی مانده تا آغاز مسابقات جهانی اردوها و تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم و امید بسیاری به درخشش این جوانان داریم.

مربی برتر کشور در ۴ سال اخیر با ابراز رضایت از عملکرد فدراسیون ووشو گفت: خوشبختانه فدراسیون ووشو در چند سال اخیر عملکرد خوبی جهت رشد و توسعه این رشته در بین بانوان ارائه کرده است.

زینال زاده با اشاره به اوضاع مناسب رشته ووشو بانوان در استان البرز اشاره کرد و گفت: چندین سال از فعالیت من در کرج می گذرد و استعدادهای بسیاری را به ورزش ملی معرفی کرده و همین موضوع دلیل انتخاب من به عنوان مربی برتر بوده است.

وی در پایان تصریح کرد: شاهد حضور نخبگان زیادی در رشته ووشوی بانوان در سطح استان هستیم و بدون شک با سرمایه گذاری بیشتر از سوی هیئت این رشته سال های آینده شاهد درخشش این استعدادها در مسابقات مختلف خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.