گیلان - رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه نوسانات اقتصادی بسیاری از واحدها را فلج کرده است،تصریح کرد:اموال و املاک برخی واحدهای تولیدی به دلیل بدهی در توقیف بانک می‌باشد و شایسته است که از آن دسته از واحدها که هنوز امکان و ظرفیت فعالیت مجدد دارند رفع توقیف شود.

نوسانات اقتصادی واحدهای تولیدی را فلج کرده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان ،احمد سیاوش‌پور در نشست ستاد استانی پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دستگاه قضا با تبریک ماه مبارک رمضان،این ماه را ماه بندگی خدا عنوان کرد و گفت:بهترین عبادت و بندگی گره گشایی از کار خلق خدا است.

وی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حمایت از کالاهای ایرانی از مدیران دستگاه‌های اقتصادی خواست تا با همت مضاعف و برنامه‌ریزی دقیق به احیای واحدهای تولیدی غیرفعال کمک نمایند.

رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه نوسانات اقتصادی بسیاری از واحدها را فلج کرده است،تصریح کرد:اموال و املاک  برخی واحدهای تولیدی به دلیل بدهی در توقیف بانک می‌باشد و شایسته است که از آن دسته از واحدها که هنوز امکان و ظرفیت فعالیت مجدد دارند رفع توقیف شود .

وی همچنین به برخی ورشکستگی‌های صوری اشاره کرد و گفت:بعضی به دلیل فرار از زیر بار مسئولیت،اعلام ورشکستگی می‌نمایند؛بنابراین به قضات آگاهی لازم در جهت اعمال دقت و حساسیت بیشتر در این خصوص داده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.