رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی گفت: تعداد حلقه های معرفت حرم مطهر رضوی در ماه مبارک رمضان افزایش یافته است.

افزایش تعداد حلقه های معرفت حرم مطهر رضوی در ماه مبارک رمضان

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازمهر: حجت الاسلام مهدی حسنزاده گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده در ماه مبارک رمضان تعداد جلسات حلقههای معرفت حرم مطهر بیشتر می‌شود.

وی افزود: تعداد زیادی از سوالاتی که در ذهن جوانان از قبیل شبهه و مسائل تاریخی وجود دارد، در این جلسات مورد پرسش قرار می‌گیرد و اساتید نیز پاسخ می‌دهد.

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی تصریح کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که در ماه مبارک رمضان در جلسات حلقه معرفت مورد توجه قرار می گیرد مسائل مرتبط با سبک زندگی و مشکلات تربیتی فرزندان است که این موضوعات نیز امسال مورد بحث حلقههای معرفت قرار میگیرد.

حسن زاده بیان کرد: روزانه ۳۰ جلسه حلقه معرفت ویژه برادران و خانواده‌ها در حرم رضوی تشکیل می‌شود و تعداد برنامههای حلقه معرفت از ساعت ۲۱ تا یک بامداد افزایش داده شده است.

وی خاطر نشان ساخت : در حلقه‌هایی که زائران به صورت خانوادگی شرکت می‌کنند سعی کردیم تا موضوعات تربیتی، اخلاقی و معضلات خانواده‌ها را مورد بررسی و تبیین قرار دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.