مدیر پردیس سینمایی گلشن مشهد گفت: از شنبه 29 اردیبهشت ماه امسال کلید اکران‌های هنر و تجربه در پردیس سینمایی گلشن مشهد خواهد خورد. در کنار این جلسات بعد از ماه مبارک رمضان جلسات نقد و بررسی فیلم‌ با حضور کارشناسان و منتقدان سینما نیز برگزار خواهد شد.

آغاز اکران‌ فیلم‌های خارجی و «هنر و تجربه» در سینما گلشن مشهد

به گزارش روابط عمومی پردیس سینمایی گلشن مشهد، فرزین جیرانی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان پردیس سینمایی گلشن واقع در برج آرمیتاژ گلشن مشهد همه روزه از ساعت 13:30 دقیقه تا ساعت 19 به طور نیمه بها، و از ساعت 20:30 تا یک بامداد نیز به طور تمام بها پذیرای علاقه‌مندان به سینما خواهد بود و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بتوانیم پاسخگوی نیازهای همشهریان عزیزمان باشیم.

وی افزود: برای اکران‌های بخش «هنر و تجربه» صحبت‌ها و هماهنگی‌هایی شده است و قرار بر این شده تا از هفته آینده در یک سالن 50 نفره در پردیس سینمایی گلشن به اکران فیلم‌های هنر و تجربه اختصاص داده شود. بنابراین، از شنبه 29 اردیبهشت ماه امسال کلید اکران‌های هنر و تجربه در پردیس سینمایی گلشن مشهد خواهد خورد. در کنار این جلسات بعد از ماه مبارک رمضان جلسات نقد و بررسی فیلم‌ با حضور کارشناسان و منتقدان سینما نیز برگزار خواهد شد. البته اگر با برگزاری جلسات نقد در شب‌های ماه مبارک رمضان هم موافقت شود متعاقبا خبر آن را به اطلاع شهروندان می‌رسانیم.

جیرانی تأکید کرد: در مورد اکران‌ فیلم‌های خارجی در چارچوب قانون و با توجه به مجوزهای صادر شده اقدام خواهیم کرد و به زودی تعدادی از فیلم‌های دارای مجوز پخش در پردیس سینمایی گلشن اکران خواهد شد. هفته گذشته فیلم the revenant برای یک شب اکران شد و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه بود.

مدیر پردیس سینمایی گلشن مشهد خاطرنشان کرد: در حال حاضر لیستی از فیلم‌های خارجی برای اکران تهیه شده است که همگی دارای مجوزهای ممکن هستند و در حال بررسی هستیم تا به زودی اکران آنها را آغاز کنیم.

جیرانی تصریح کرد: در نظر داریم تا در هفته آینده اکران ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه را داشته باشیم و روز و ساعت اکران آن به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیر پردیس سینمایی گلشن مشهد افزود: رایزنی‌هایی با انجمن سینمای جوانان مشهد داشتیم که امیدواریم توافقی حاصل شود تا بتوانیم اکران فیلم‌های کوتاه را در پردیس سینمایی گلشن داشته باشیم. توافق‌های ضمنی شده است تا ضمن اکران این فیلم‌ها جلسات نقد و بررسی هم در سینما برگزار شود. همچنین رایزنی‌هایی شده است و آقای مهدی رضایی از منتقدان شناخته شده سینما در این باره قول همکاری داده‌اند.

وی گفت: در همین راستا به احتمال زیاد برای چهارم خرداد ماه کارگاهی برای بررسی «روانشناسی سینما» در پردیس گلشن برگزار ‌می‌شود و در آن فیلم‌هایی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد که به زودی اطلاعیه ثبت نام این دوره‌ها توسط روابط عمومی پردیس سینمایی گلشن اعلام خواهد شد.

جیرانی ادامه داد: با توجه به اینکه به جام جهانی فوتبال نزدیک شده‌ایم و با توجه به اینکه نیروی انتظامی مجوزهای لازم برای اکران بازی‌ها در سینما را صادر کرده است، به طور حتم اکران این رویداد مهم ورزشی را در پردیس سینمایی گلشن خواهیم داشت. در نظر داریم تا بازی‌های افتتاحیه، سه بازی مقدماتی ایران و بازی نیمه‌نهایی و فینال را در سینما اکران کنیم. سینما-رستوران گلشن هم در حال آماده شدن است که در صورت کامل شدن عملیات اجرایی آن در این سالن که فضای مفرح و شادی دارد هم بازی‌ها اکران خواهد شد. اگر فضا کم باشد و استقبال زیاد، احتمالا سالن‌های دیگر هم برای اکران مسابقات در نظر خواهیم گرفت.

وی از فروش فیلم‌های پرفروش در پردیس سینمایی گلشن خبر داد و در این باره گفت: در حال حاضر فیلم‌های «چهارراه استانبول»،«تگزاس» و «عصبانی نیستم!» و بعد از آنها فیلم‌های «خجالت نکش» و «جشن دلتنگی» از فیلم‌های پرفروش در پردیس سینمایی گلشن است.

جیرانی در پایان تأکید کرد: در حال حاضر سیستم دالبی با بالاترین کیفیت صدا در تمامی سالن‌های پردیس سینمایی گلشن نصب شده و علاقه‌مندان می‌توانند لذت تماشای فیلم در سالن‌های این سینما را با بهترین کیفیت صدا تجربه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.