کرج- رییس شورای اسلامی استان البرز با تاکید برحفظ استقلال کاری شوراها خواستار حفظ منافع و مصالح مردم در تصمیم گیری ها شد.

ضرورت حفظ منافع مردم در تصمیم گیری ها/آماده ایم میزبان اعضای شورای شهر کرج باشیم

نادر ایزدبین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به برخی حواشی ایجاد شده در انتخاب شهردار کرج گفت: بزرگان استان در روزهای اخیر پیگیری های لازم برای حل اختلاف نظرهای پیش آمده را صورت داده اند و ما نیز در شورای استان  با توجه به وظایف ذاتی تعریف شده مبنی بر نظارت حسن انجام امور شورایی توصیه هایی دوستانه برای ایجاد همدلی بیشتر داشته ایم.

وی ادامه داد: شورای اسلامی استان البرز جایگاه نظارتی دارد و در صورتی که نیاز باشد و ضرورتی احساس شود آمادگی داریم تا جلساتی مشترک را برای حل برخی اختلاف نظرها بین اعضای شورای شهر کرج برگزار کنیم.

ایزدبین با بیان اینکه مشکل پیش آمده در حال حل است و پیگیری های لازم از سوی فرماندار کرج نیز صورت گرفته است گفت: اتفاقات رخ داده اخیر زیبنده کلانشهر کرج نیست و معتقدم باید مجموع اقدامات و تصمیمات در جهت منافع عمومی مردم باشد.

رییس شورای اسلامی استان البرز تاکید کرد: شورای شهر با رای اکثریت تصمیم به پذیرش استعفای شهردار قبلی گرفت و حال نیز با رای اکثریت وحفظ مصالح شهر باید به انتخاب شهردار اقدام کند ودر این مسیر صلاحیت های مورد تصریح در قانون را نیز باید در نظر بگیرد.

وی در پایان گفت: احترام به رای و استقلال شورای شهر یک ضرورت است اما نباید این مساله به گونه ای باشد که ضرر وزیان آن متوجه مردم و منافع شهر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.