گیلان - معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: با توجه به کاهش بارندگی، مدیریت مصرف برق و صرفه جویی انرژی نیاز به فرهنگ سازی دارد.

ضرورت صرفه‌جویی مصرف برق گیلان در پی کاهش بارندگی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی توزیع برق استان گیلان ،هنرمند،معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت:امسال با توجه به کاهش بارندگی،نیروگاه های برقابی در کشور با کمبود تولید انرژی الکتریکی روبرو هستیم.

وی افزود:همچنین هرساله با رشد مصرف انرژی برق و افزایش تعداد مشترکین نیاز به تولید انرژی الکتریکی بیشتری هم است.با توجه به این شرایط بیشترین توجه وزارت نیرو به صرفه جویی در مصرف انرژی برق است.

هنرمند ادامه داد:در همین راستا بر اساس دستورالعمل های ارسالی از سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر قرار بر این شد که از ظرفیت ائمه جماعات ادارات و سازمانها در جهت ترویج فرهنگ مدیریت مصرف برق استفاده شود.

وی خاطر نشان کرد:مدیریت مصرف برق و صرفه جویی انرژی نیاز به فرهنگ سازی دارد و نیازمند کار گروهی است و در همین راستا یک لامپ اضافی هم می‌تواند کمک بزرگی به کل مجموعه صنعت برق کند.

هنرمند تصریح کرد:با توجه به مدیریت مصرف،انرژی یک موضوع مهم ملی است و تمامی ادارات موظف هستند که ۱۰ درصد انرژی مصرفی خود را کاهش دهند و امامان جماعت می توانین در امر نمادینه کردن این موضوع و بیان مسائل مدیریت مصرف در مساجد،شرکت توزیع نیروی برق را یاری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.