کرج- رئیس هیئت بولینگ وبیلیارد استان البرز گفت: البرز در سال های گذشته به دلایل مختلف در لیگ کشور حضور نداشت و سال جاری برای نخستین بار در این مسابقات تیمداری خواهد کرد.

البرز در لیگ «بیلیارد» کشور تیمداری می کند

علی کربلایی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: سال گذشته استان البرز به دلیل تداخل برنامه های مختلف و میزبانی از مسابقات و اردوها در مسابقات لیگ حضور نیافت.

وی تصریح کرد: باتوجه به حضور استعدادها و نفرات برتر در البرز این امید می رود که سال جاری حضوری پرقدرت در مسابقات لیگ بیلیارد داشته باشیم.

رئیس هیئت بیلیارد البرز با ابراز رضایت از میزبانی های استان در مسابقات مختلف گفت: البرز از حیث میزبانی از استان های موفق کشور به شمار می رود از همین رو بهمن ماه سال گذشته از مسابقات داخلی با حضور ۲۸۰ شرکت کننده میزبانی کرد که در ۱۶ سال اخیر در کشور بی سابقه بوده است.

کربلایی با بیان این که حدود ۷۰ باشگاه زیر نظر هیئت بیلیارد در البرز فعالیت می کنند گفت: باشگاه های بسیاری نیز به صورت غیر قانونی فعالیت داشته اند که با همکاری اداره ورزش و جوانان در حال حاضر پلمپ شده اند.

وی با اشاره به موفقیت نمایندگان استان در مسابقات مختلف گفت: آخرین مسابقاتی که نمایندگان البرز در آن حضور داشته اند مسابقات قهرمانی آسیا بود که به میزبانی تبریز برگزارشد و امیر سرخوش به مقام قهرمانی دست یافت.

رئیس هیئت بیلیارد استان البرز به برنامه های آینده این رشته در استان اشاره کرد و گفت: برگزاری ۲ دوره مسابقات داخلی، مسابقات جام رمضان ویژه آقایان و بانوان و نیز ۷ دوره کلاس های مختلف در تقویم برنامه های سال جاری ثبت شده است.

کربلایی ادامه داد: تا پایان سال جاری ۳ کلاس به صورت توجیهی و ۴ کلاس ویژه داوری و مربیگری برگزار می شود همچنین دفتر هیئت به صورت پایگاهی برای فرایند استعدادیابی ویژه علاقه مندان فعالیت دارد.

وی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر ۴۴ داور حرفه ای در استان البرز فعالیت دارند که برخی از این تعداد در لیگ نیز حضور دارند اما بدون شک برای ادامه روند موفقیت آمیز در سطح کشور برنامه هایی تدوین شده که باید به بهترین شکل به انجام برسند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.