تیم ملی فوتبال ایران آخرین بازی خود در ورزشگاه آزادی قبل از جام جهانی را با برد به پایان برد.

کی روش با پیروزی از ایران خداحافظی کرد/ بدرقه تیم ملی با شکست ازبکستان

تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در بیست و یکمین دوره رقابت های جام جهانی آماده می کند، از ساعت ۲۱ امروز شنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی ازبکستان رفت که این بازی با برتری یک بر صفر شاگردان کی روش به پایان رسید. روزبه چشمی(۱۶) برای ایران گل زد. 

در این بازی که در ورزشگاه آزادی تهران و با حضور بیش از ۲۰ هزار تماشاگر برگزار شد امیر عابدزاده، وریا غفوری، محمدرضا خانزاده، سید مجید حسینی، علی قلی زاده، روزبه چشمی، کریم انصاریفرد، احسان حاج صفی،  مهدی ترابی، رضا قوچان نژاد و مهدی طارمی از ابتدا برای تیم ملی به میدان رفتند.

ملی پوشان کشورمان در نیمه اول بازی آرام و با احتیاطی را در دستور کار داشتند و به واسطه اینکه هنوز هماهنگی لازم را با هم ندارند فوتبال کندی را به نمایش گذاشتند اما تلاش کردند اشتباهات فردی نداشته باشند. 

با این حال در دقیقه ۱۶ این دیدار روزبه چشمی بازیکن تیم فوتبال استقلال موفق شد نخستین گل خود برای تیم ملی ایران را وارد دروازه ازبکستان کند. ملی پوشان ایران در ادامه سعی در حفظ گل زده داشتند و توپ را در مناطق مختلف زمین به گردش درآوردند. 

در دقیقه پایانی نیمه اول ارسال خوب علی قلی نژاد می توانست گل دوم را برای ایران به همراه داشته باشد اما کریم انصاریفرد برای زدن ضربه نهایی کمی دیر به توپ رسید تا نیمه اول با همان تک گل روزبه چشمی به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم تعویض های کارلوس کی روش شروع شد و بازیکنان اصلی و باتجربه تر وارد میدان شدند. در نیمه دوم حسین حسینی جانشین عابدزاده شد و سیدجلال حسینی هم با ورود به زمین بازوبند کاپیتانی را به بازو بست. در ادامه هم سایر نفرات اصلی وارد زمین شدند تا شاکله اصلی تیم ملی تشکیل شود. 

هر چند در نیمه دوم تعویض های کی روش زیاد بود اما ملی پوشان کشورمان نتوانستند دروازه تیم حریف را باز کنند. توپ اکثر دقایق در میانه میدان در جریان بود و در خط حمله مهدی ترابی و تا حدودی قلی زاده از سمت چپ حملاتی را روی دروازه ازبکستان پی ریزی کردند اما در نهایت این بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود ایران خاتمه یافت. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.