بشرویه- فرماندار بشرویه گفت:در حال حاضر یکی از شرایط سرمایه گذاری در بشرویه ایجاد سردخانه است که هر یک از سرمایه گذاران که بخواهند وارد این کار شوند ما آمادگی اعطای مجوز داریم .

 آمادگی واگذاری مجوز سردخانه را به سرمایه گذاران داریم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه، علیرضا زمان زاده  بعد ازظهر امروز در نشست کارگروه تسهیل اشتغالزایی و شناسایی مشکلات تولیدکنندگان بخش اقتصاد مقاومتی شهرستان بشرویه با تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان گفت: باید مشکلات در اسرع وقت شناسایی و حل شود.

وی افزود: در حال حاضر یکی از شرایط  سرمایه گذاری در بشرویه ایجاد سردخانه است که هر یک از سرمایه گذاران که بخواهند وارد این کار شوند ما آمادگی اعطای مجوز داریم .

زمان زاده به کارشناسان توصیه کرد که در یک برنامه زمان بندی شده در هفته همگام باهم ضمن بازدید از محل های متقاضی کارگاه های تولیدی، جواب استعلامات را بدهند.

فرماندار بشرویه همچنین با اشاره به راه اندازی سامانه تسهیلات گفت:  کسانی که تقاضای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش  دارند می توانند با ثبت نام در سامانه تسهیلاتی اداره تعاون اقدام کنند.

در این نشست در خصوص کمبود نقدینگی کارگاه های تولیدی ، نداشتن کشتارگاه صنعتی در بشرویه،  عدم وجود  سردخانه  بحث و تبادل نظر شد.

"علی شفیعی "معاون فرمانداری شهرستان بشرویه  هم در ادامه نشست از کسب رتبه برتر بشرویه در استان در بخش جذب تسهیلات خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده و تلاش هایی که صورت گرفته شهرستان بشرویه  در پیگیری جذب تسهیلات اشتغالزایی روستایی وشهری مقام اول در استان  بر اساس جمعیت را دارد.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان بشرویه هم با اشاره به اینکه باید مشکلات تولیدکنندگان رفع شود گفت: برخی مشکلات از جمله نبود سردخانه و محل کشتارگاه صنعتی برای تولیدکنندگان و پرورش دهندگان طیور در بشرویه وجود دارد.

علی اصغر رجبی افزود: کارگاه تولیدی بلدرچین  ۱۰ هزار قطعه ای  به مرحله کشتار رسیده ولی متاسفانه مشکل صدورمجوز در بشرویه حل نشده است.

 رجبی با اشاره به اینکه در سال ۹۶ همکاری خوبی انجام شده گفت: همکاری مسئولان و ادارات در سال ۹۶ باعث شد تا تسهیلات خوبی دریافت شود و در سال ۹۶ از بخش تسهیلات نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان  به متقاضیان کارگاه‌های تولیدی اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است.

مسئول بسیج سازندگی به اقدامات انجام شده هم اشاره کرد و گفت: بسیج سازندگی قریب به ۲۵۰ نفر را برای ورود به بازار تولید آموزش داده است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.