کرج- جوان برتر البرزی در حوزه سینما و تلویزیون با تاکید براینکه امکانات سخت افزاری در حوزه سینما باید در استان البرز تقویت شود گفت: حمایت حوزه هنری از فعالان این بخش اتفاق مبارکی است.

توسعه سخت افزاری هنرهفتم در البرز ضروری است/بستر فعالیت هنرمندان بومی را فراهم کنیم

سید محمدرضا حسینی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به دلیل انتخاب خود به عنوان جوان برتر در حوزه سینما و تلویزیون اظهار کرد: عنوان جوان ترین دبیر جشنواره فیلم ایران و نیز ساخت برنامه در شبکه های افق و مستند سیما از دلایلی بود که موجب شد تا به عنوان جوان برتر البرز در این حوزه انتخاب شوم.

جوان برتر البرز در حوزه سینما و تلویزیون با تقدیر از حوزه هنری استان البرز گفت: بدون شک آغاز حمایت از سوی حوزه هنری اتفاق مبارکی برای فعالان هنری استان تلقی می شود.

حسینی تصریح کرد: سال های پیش حمایت بسیار کمرنگ تری صورت می پذیرفت از همین رو با ادامه روند فعلی می توان به آینده فعالیت های هنری در استان البرز امیدوار بود.

وی به اهمیت شناسایی استعدادهای بومی در البرز اشاره کرد و گفت: هنرمندان بسیاری در سطح استان وجود دارند که برای انجام کار وفعالیت هنری به تهران مراجعه می کنند و باید ساز و کاری ایجاد شود تا برای کمک به رشد سینما در البرز فعالیت کنند.

جوان برتر البرز با بیان این که مردم برای تماشای فیلم های در حال اکران به سینماهای تهران مراجعه می کنند گفت: تعداد کم سینما در البرز باعث شده تا مردم برای تماشای فیلم به پایتخت بروند.

حسینی تصریح کرد: باید استان البرز به خصوص شهر کرج در آینده از سینماهای بیشتری بهره مند شود چرا که یکی از زمینه های رشد هنرهفتم در استان وجود همین امکانات سخت افزاری است.

وی در ادامه تبلیغات را یکی دیگر از عوامل رشد سینما و تلویزیون در کرج دانست و گفت: در کنار رشد امکانات سخت افزاری باید تبلیغات نیز به گونه ای باشد تا مردم با امکانات سینمایی شهر خود آشنا شوند.

جوان برتر البرز در حوزه سینما و تلویزیون در پایان تصریح کرد: بدون شک در سال های آتی خبرهای خوبی از استان در خصوص سینما و تلویزیون به گوش خواهد رسید و با بهره گیری از امکانات و افراد بومی می توان سریال های با کیفیتی را نیز تولید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.