اهواز_ امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه انتقال سفارت آمریکا به قدس ظلم و جنایت بزرگی است، گفت: کشورهای اسلامی باید از مردم فلسطین حمایت کنند.

انتقال سفارت آمریکا به قدس ظلم بزرگی است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن‌زاده انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس شریف را ظلم و جنایت بزرگی دانست و اظهار کرد: البته از دشمنان اسلام و استکبار جهانی جز این ظلم و جنایت انتظاری نیست.

وی افزود: اصل اینکه یک رژیم اشغالگر با ظلم و ستم ظاهر شود و به حیات ننگین خود ادامه دهد، یک جرم و جنایت است و انتقال سفارت آمریکا به قدس که بر خلاف پیمان و عهد خود آنها است،   جرم مضاعف دیگری است.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: انتظار است که کشورهای اسلامی به این ظلم و ستم عکس‌العمل مناسبی نشان دهند و از مردم فلسطین به صورت گفتار و عملی حمایت کنند.

وی افزود: متأسفانه ما نه تنها حمایت کشورهای اسلامی از مردم فلسطین را مشاهده نمی‌کنیم، بلکه برخی از این کشورها در جهت اهداف شوم رژیم صهیونیستی گام بر می‌دارند.

حسن زاده گفت: امیدواریم تمام کشورهای اسلامی و دیگر کشورهای جهان به یاری مردم فلسطین بشتابند و به تعبیر حضرت امام راحل (ره) این غده سرطانی یعنی رژیم صهیونیستی، از بین برود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.