سرمربی تیم فوتبال لیورپول تاکید کرد صلاح در سطح رونالدو نیست.

اظهار نظر عجیب یورگن کلوپ درباره ستاره مصری/ صلاح 15 سال از رونالدو عقب تر است

به گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از دیلی میل، کم‌کم به فینال لیگ قهرمانان اروپا نزدیک می‌شویم. جایی که رئال مادرید باید برابر لیورپول قرار گیرد تا قهرمان این فصل لیگ قهرمانان اروپا مشخص شود. این دیدار می‌تواند تقابل محمد صلاح "آقای گل" لیگ برتر با کریستیانو رونالدو هم باشد. با این حال یورگن کلوپ نظر دیگری دارد.

این مربی درباره مقایسه ستاره تیمش با کریستیانو رونالدو گفت‌: صلاح فصل خیلی خوبی داشت ولی فراموش نکنید که کریستیانو رونالدو ۱۵ فصل این چنین داشته است. تعداد گل‌هایی که رونالدو به ثمر رسانده، دیوانه کننده است. چرا ما باید این دو بازیکن را با یکدیگر مقایسه کنیم؟ زمانی که پله بود، هیچ کس این بازیکن را با بازیکنان دیگر مقایسه نمی‌کرد. حالا چرا ما باید اقدام به مقایسه بازیکنانی همچون کریستیانو رونالدو و لیونل مسی با بازیکنان دیگر کنیم؟ این دو بازیکن توانستند فوتبال دنیا را به سلطه خود در آورند.

سرمربی آلمانی لیورپول در ادامه صحبت‌های خود،‌ ‌اضافه کرد: رونالدو و مسی سال‌هاست که توپ طلا را بین خود تقسیم کرده‌اند. کاملا هم شایسته بودند. وقتی آنها از فوتبال کناره‌گیری کنند تازه نبودشان را احساس خواهیم کرد. از نظر من محمد صلاح ۱۵ سال از رونالدو عقب‌تر است و باید هر فصل این چنین ظاهر شود تا بتواند با بازیکنی همچون کریستیانو مقایسه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.