محمد جواد ابطحی گفت:  قوه قضائیه مسئول اعلام دو تابعیتی بودن مدیران است. وظیفه قوه قضائیه به عنوان فصل الخطاب این است که اسامی مدیران دو تابعیتی را هر چه سریعتر منتشر کند. ما لیست دوتابعیتی ها را به قوه قضائیه هم اعلام کردیم و اینکه چرا به پرونده دو تابعیتی ها رسیدگی نمی شود سوالی است که باید از آقای اژه ای پرسید.

ارسال لیست اسامی مدیران دو تابعیتی به دادستانی /  قوه قضائیه مسئول اعلام دو تابعیتی بودن افراد است

قدس آنلاین / مینا افرازه: نایب رئیس کمیته تحقیق و تفحص از مدیران دو تابعیتی در گفت و گو با «قدس آنلاین» درباره آخرین وضعیت پرونده مدیران دو تابعیتی و اینکه چرا تاکنون اسامی این افراد منتشر نشده است، اظهار داشت: کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از مدیران دو تابعیتی گزارشات خود مراجع مربوطه همچون رهبری و سازمان بازرسی کل کشور ارسال شده است.

محمد جواد ابطحی همچنین افزود: لیست اسامی مدیران دو تابعیتی برای رسیدگی هر چه سریعتر به دادستانی ارسال شده است.

نماینده مردم خمینی شهر با اشاره به عدم شفافیت در انتشار اسامی دو تابعیتی ها، گفت: اگر در انتشار اسامی و برخورد با مدیران دو تابعیتی شفافیت لازم وجود نداشته باشد یک کلاغ چهل کلاغ می شود، تا جاییکه حتی ممکن است آن مدیرانی که دو تابعیتی نیستند در معرض اتهام قرار بگیرند و نام آنها به عنوان دو تابعیتی ها بر سر زبان ها بیفتد زیرا فضای مشخصی در این باره وجود ندارد.

این نماینده مجلس در شورای اسلامی افزود: متاسفانه مسئولان ما درباره دوتابعیتی ها و برخورد با مفاسد، شعار شفافیت می دهند اما علاقه ای برای اقدام عملی در این باره ندارند، چنانچه چند روز قبل دیدید برخی از نمایندگان در جلسه علنی مجلس درخواست کردند تا رای و نظری که به لایحه اصلاح مبارزه با پولشویی داده می شود بصورت علنی باشد اما تنها ۸۸ نفر به لایحه رای علنی دادند.

ابطحی تصریح کرد: قوه قضائیه مسئول اعلام دو تابعیتی بودن مدیران است.  وظیفه قوه قضائیه به عنوان فصل الخطاب این است که اسامی مدیران دو تابعیتی را هر چه سریعتر منتشر کند.

وی در پایان گفت: ما لیست دوتابعیتی ها را به قوه قضائیه هم اعلام کردیم و اینکه چرا به پرونده دو تابعیتی ها رسیدگی نمی شود سوالی است که باید از آقای اژه ای پرسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.