رشتخوار - رییس اداره ارشاد و اسلامی شهرستان رشتخوار گفت: مراسم جزءخوانی و تفسیر قرآن کریم در۴۰ مسجدسطح شهرستان رشتخوار با همکاری اعضای کانون وهیئت امنای مساجد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشتخوار در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

جزءخوانی و تفسیر قرآن کریم در۴۰ نقطه ازشهرستان رشتخواربرگزار می شود

مهدی یپرم به خبرنگار قدس آنلاین ،گفت:  در این مراسم پس از تلاوت قاریان ائمه  جمعه و جماعات شهرستان  در شهرهای رشتخوار؛ جنگل و فتح آباد و برخی از نقاط روستایی شهرستان به تفسیر جزء های تلاوت شده قرآن برای حاضرین می پردازند.

وی گفت: مراسم جزءخوانی قرآن باحضور دلگرم مردم و برخی از مسئولین شهرستان با هدف ترویج و فرهنگ قرآنی و برپایی محفل انس با قرآن برگزار می شود.

یپرم همچنین خبر از  افتتاح نمایشگاه قرآنی در اداره ارشاد و اسلامی این شهرستان خبر داد وافزود: یکی از راه های توسعه‌ فرهنگی و ترویج فرهنگ قرآنی برپایی نمایشگاه‌های قرآنی  است که مطمئنا می‌ تواند در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار است.

رییس اداره ارشاد و اسلامی شهرستان رشتخوار همچنین ازبرپایی  محافل انس با قرآن در مساجد بزرگ روستاهای بخش مرکزی و جنگل در طول ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: محافل انس با قرآن نقش مهمی در توسعه و گسترش و رشد و شکوفایی مباحث قرآنی دارد.

یپرم ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی، رشد و تعالی معرفت دینی در پرتو انس با قرآن، ترویج فرهنگ تلاوت قرآن و نزدیکی جوانان و نوجوانان با کلام الهی اهداف برگزاری این محافل انس با قرآن در این شهرستان ذکر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.