۷دفتر مسافرتی در مشهد به عنوان مجری برگزاری تورهای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه انتخاب شده و مجوز دریافت کرده اند.

۷دفتر در مشهد مجری برگزاری تورهای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

به گزارش قدس انلاین، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: هشت دفتر در استان برای برگزاری تورهای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اعلام آمادگی کرده بودند که  پس از ارسال مدارک به تهران، با فعالیت هفت دفتر در این خصوص موافقت شد.

یوسف بیدخوری افزود: بر این اساس شرکت های مسافرتی "روشن سیر، رهپویان اسپادانا، فردوسی سیر، قاصدک سیر مهرگان، آتی توس یگانه، هرمس اطلس و دنیاسیر" با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و فدراسیون فوتبال مجوز برگزاری تورهای جام جهانی ۲۰۱۸روسیه را در خراسان رضوی دریافت کرده اند.

وی گفت: متقاصیان این تورها از نام  نویسی اینترنتی و اعتماد به تبلیغات غیر واقعی در این زمینه پرهیز کنند و  فقط با مراجعه به دفاتر دارای مجوز اقدام به پرداخت هزینه و ثبت نام کنند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: علاوه بر این، واریز وجه به صورت اینترنتی برای خرید بلیت و نام نویسی در تورهای جام جهانی روسیه باید با کسب درستی فعالیت و خدمات دفاتر و شرکت های دارای مجوز باشد.

 بیدخوری با بیان این که دفاتر و شرکت های گردشگری موظف به اجرای منشور حقوق گردشگر هستند افزود: دفاتر مجاز می توانند با توجه به تفاوت در نوع هتل محل‌ اقامت، پروازها و مدت زمان برگزاری تور و کیفیت خدماتی که ارائه می دهند نرخ متفاوت تورهای خود را به متقاضیان اعلام کنند.

زمان برگزاری جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه ۱۴ ژوئن تا ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۸ مصادف با ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ۱۳۹۷ است.

 از ۴۰۰ دفتر و شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی خراسان رضوی حدود ۲۷۰ دفتر و شرکت در مشهد فعال است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.