قدس انلاین : رئیس کمیته والیبال روستایی خراسان رضوی گفت: برای اولین بار در کشور کمیته والیبال روستایی بعنوان پایلوت در خراسان رضوی شروع به فعالیت کرده است.

شروع کمیته والیبال روستایی بعنوان پایلوت در خراسان رضوی
مهدی رحیمی نژاد با اشاره به اینکه کمیته والیبال روستایی از سال ۹۶ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است افزود: این کمیته بطور مستقل ازهیات والیبال استان است و زیر نظر هیئت روستایی خراسان اداره می‌شود .

وی گفت: تمام استعداد‌های ما کشف شده از بطن روستا‌ها و مناطق محروم هستند و این به تنهایی دلیل محکمی است که ما تمام سرمایه‌ها را در مناطق شهری هزینه نکنیم.

رییس کمیته والیبال روستایی خراسان رضوی با بیان اینکه ما در کمیته والیبال روستایی استان نیازمند حمایت مسئولین هستیم افزود: ما باید به مناطق روستایی توجه ویژه داشته باشیم، جایگاه والیبال شهری ما پایین آمده است و والیبال روستایی می‌تواند کمک فراوانی به والیبال شهری بکند تا به جایگاه اولیه خود باز گردد و این تنها به حمایت مسئولین مربوطه نیاز دارد.

رحیمی نژاد گفت: تاکنون آقای خوش باطن و مدیر کل ورزش استان کمک‌های فراوانی در جهت تامین نیاز‌های مالی داشته‌اند و ما بخاطر همین حمایت‌ها امروز در استان والیبال روستایی را در ۷۰ بخش فعال کرده ایم.

وی افزود: المپیاد کلاسیک ورزشی در خراسان رضوی را آغاز کردیم و جهت استعدادیابی، استان را به ۶ منطقه تقسیم کردیم که نتایج خوبی بدست آمده است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.