یزد - مدیر مخابرات منطقه یزد گفت :با بهره برداری از پروژه تجهیزات جدید سیستم های انتقال (POTN)در استان یزد ظرفیت پهنای باند استان تا ۱۰ برابر ظرفیت فعلی افزایش خواهد یافت.

ظرفیت پهنای باند استان ۱۰ برابر افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد،به مناسبت هفته ارتباطات ، با حضور مدیر مخابرات منطقه یزد و جمعی از مسئولین مخابرات و نمایندگان شرکت نوکیا(دفتر ایران) تجهیزات جدید سیستم های انتقال  (POTN)در شهر یزد راه اندازی شد .

 در ابتدای مراسم بهره برداری از این پروژه، مدیر مخابرات یزد گزارشی از اجرای پروژه  (POTN)در استان ارائه داد و گفت: این پروژه شامل۱۱۱ ایستگاه در سطح استان و در ۱۳۸ مسیر است که از ابتدای بهمن ماه سال ۹۶ آغاز شده است .

مهد ی مقوم افزود: در فاز یک این پروژه ۳۸ ایستگاه در سطح شهرستان یزد، مراحل نصب، راه اندازی و آزمایش و تحویل آن انجام شده و بستر انتقال بسیار خوبی برای توسعه شبکه های ارتباطی از جمله تلفن ثابت، تلفن همراه و دیتا در شهر یزد فراهم شده است.

وی در این مراسم از پیشرفت پروژه ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدواریم تجهیزات یدکی مورد نیاز پروژه در سریع ترین زمان ممکن تامین گردد.

گفتنی است با اجرای این پروژه ، مخابرات منطقه یزد اولین استانی است که امکان تامین پهنای باند ۱۰۰ گیگ برای مشترکین در سطح استان را فراهم کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.