حجت الاسلام نوروزی گفت: گرچه افراد دو تابعیتی در کشور حدود یک میلیون نفر هستند و در این بین برخی از مسوولان دولتی هم دو تابعیتی بودند که ما اسامی آنها را به کمیسیون امنیت ملی دادیم تا گزارش آن در صحن مجلس خوانده شود و پیگیر به نتیجه رسیدن پرونده و برخورد با مدیران دو تابعیتی هستیم.

گزارش مدیران دو تابعیتی به کمیسیون امنیت ملی داده شد / تنها بخشی از اسامی دو تابعیتی ها اعلام شده

قدس آنلاین / مینا افرازه: حجت الاسلام حسن  نوروزی در مصاحبه با خبرنگار قدس آنلاین در واکنش به اظهارات وزیر اطلاعات که عنوان کرده بود مدیر دو تابعیتی در دولت نداریم، اظهار داشت: برخلاف اظهارات وزیر اطلاعات، بدنه دولت مدیران دو تابعیتی زیادی دارد و ما گزارش مدیران دو تابعیتی را به کمیسیون امنیت ملی ارائه دادیم.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق قانون مدنی و قانون اساسی جمهوری اسلامی، دو تابعیتی بودن مدیران پذیرفته شده نیست. ما به دلیل اینکه نخواستیم با اعلام تمامی اسامی مدیران دو تابعیتی در جامعه بحران ایجاد شود بنابراین تنها بخشی از آن لیست اعلام شد.

سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس افزود: افراد دو تابعیتی در کشور حدود یک میلیون نفر هستند و در بین این یک میلیون نفر نیز برخی از مدیران دو تابعیتی قرار دارند که اسامی آنها به کمیسیون امنیت ملی ارائه شده تا گزارش آن در صحن خوانده شود و ما قطعا پیگیر به نتیجه رسیدن پرونده و برخورد با مدیران دو تابعیتی هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.