قدس آنلاین:حجت الاسلام سیدجلال حسینی عنوان کرد: «زنجیره زرین» عنوان برنامه‎ای است که موضوع ولایت را به صورت تخصصی مورد بحث و بررسی قرار می‎دهد.

 زائران در ماه مبارک رمضان با«زنجیره زرین» میهمان امام رضا می شوند

به گزارش آستان نیوز، وی ادامه داد: این برنامه هر روز از ساعت 16 تا 17 در رواق دارالهدایه تدارک دیده شده است که با حضور خدام، کارکنان آستان قدس رضوی، کارشناسان دینی و نخبگان و فعالان فرهنگی برگزار می‎شود.
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: در صورتی که مراکز علمی علاقه‌مند حضور در این برنامه هستند می‎توانند به دفتر دارالهدایه مراجعه کرده و برای حضور در این برنامه ثبت‎نام به عمل آورند.
وی ابراز کرد: سلسله جلسات «زنجیره زرین» با حضور حجت الاسلام طاهری که در زمنیه ولایت فقیه تا کنون چندین جلد کتاب نوشته‎ است، برگزار می‎شود.
حجت الاسلام حسینی اشاره کرد: در این جلسات مخاطبان می‎توانند به سهولت سوالات خود را بپرسند و شبهات در مورد ولایت فقیه را با کارشناس برنامه مورد بحث و بررسی قرار دهند.
وی عنوان کرد: هدف از برگزاری این جلسات آشنایی بیشتر فعالان فرهنگی با استدلال‎های صحیح و منطقی و فقهی ولایت فقیه و همچنین نقش و فلسفه ولایت در زندگی بشریت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.