همدان - رییس و اعضای شورای اسلامی شهر همدان در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید و کالاهای داخلی به همراه شهردار و تعدادی از کارشناسان از بخش های مختلف شرکت صنایع غذایی سحر بازدید به عمل آوردند.

رویداد "همدان ۲۰۱۸  " فرصتی مناسب برای معرفی شرکت های تولیدی استان

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان؛ رییس شورای اسلامی شهر همدان در این بازدید بااشاره به نام گذاری سال ۹۷ گفت: با مصوبه شورا حمایت از کالاهای ایرانی بویژه تولیدات استانی سرلوحه کار شورا و شهرداری قرار گرفته است.

ابراهیم مولوی به فعالیت و موفقیت شرکت صنایع غذایی سحر اشاره کرد و افزود: این شرکت با خریداری هزاران تن از محصولات کشاورزی توسط شرکت سحر جهت تولید علاوه بر ایجاد اشتغال به عنوان حلقه اتصال تولید تا مصرف را مدیریت می کند.

  مولوی به شرایط اقتصادی کشور اشاره کرد و یادآور شد:  در این شرایط کنونی و بیکاری تحصیل کرده ها و سعی دشمنان در آسیب رساندن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، فعالیت شرکت سحر اتفاق مبارک و باعث افتخار استان است چرا که علاوه بر تولید و کمک به رونق اقتصادی استان به اشتغال جوانان کمک کرده بر این اساس شورا و شهرداری قدردان زحمات مجموعه سحر است.

  وی به مصوبه شورا در حمایت از تولیدات بومی اشاره کرد و افزود : شرکت صنایع غذایی سحر نیز می تواند از این ظرفیت استفاده کند.

مولوی به رویداد همدان ۲۰۱۸ اشاره کرد و افزود: شرکت سحر و دیگر شرکت های تولیدی استان می توانند از این فرصت خوب برای معرفی تولیدات و شرکت خود استفاده کنند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان نیز ضمن تشکر از اقدامات خوب شرکت سحر در ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای استان گفت: اشتغال و بکارگیری هر یک نفر کمک به معیشت یک خانوار و در کنار آن کاهش آمار بیکاری و آسیب های اجتماعی خواهد بود.

علی فتحی نیز به رویداد همدان ۲۰۱۸ اشاره کرد و افزود: شرکت سحر و دیگر شرکت های تولیدی استان می توانند از طریق تبلیغات محیطی از فرصت بوجود آمده در معرفی شرکت خود بهره ببرند.

  عضو شورای اسلامی شهر همدان نیز توجه شرکت سحر به صنایع بسته بندی گفت: توجه یه این مقوله می تواند توفیقات بیشتری باری شرکت حاصل کند.

   اکبر کاوسی امید اضافه کرد: با توجه به تولیدات کشاوری استان شرکت می تواند بخش فراوری این محصولات را در برنامه خود داشته باشد که این فرصتی برای توسعه شرکت و افزایش اشتغال است.

شهردار همدان هم حمایت از تولیدکنند، ان داخلی بویژه تولیدات بومی را جزو برنامه های مدیریت شهری اعلام کرد و گفت: طبق مصوبه شورا طرح بهنام «برند همدانی، نماد افتخار ملی» در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

عباس صوفی گام نخست در اجرای طرح بهنام را تقویت فرهنگ مشارکت عمومی شهروندان همدانی برای خرید کالا و خدمات ایرانی با اولویت کالاهای تولیدی استان برشمرد و افزود: ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات داخلی و به ویژه تولیدات بومی از طریق ایجاد طرح ها و تسهیلات تشویقی، پایش و نظارت مستمر بر اجرای صحیح طرح، تعهد به استفاده از کالاها و خدمات با کیفیت داخلی و بومی استان از موارد تاکید شده در این طرح است

وی با اشاره به اینکه کمیته تبلیغات رویداد همدان۲۰۱۸ بر عهده شهرداری همدان قرار گرفته است، افزود: در یاستفاده از ظرفیت تولیدات استان برنامه ریزی انجام شده تا از فعالان اقتصادی برای استفاده از فرصت رویداد همدان۲۰۱۸  دعوت به عمل خواهد آمد.

وی اضافه کرد: منافع حمایت از تولیدات داخلی و رونق اقتصادی هم برای فعالین اقتصادی و هم برای مردم استان می رسد و در این زمینه شورا و شهرداری تا حد امکانن به سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی کمک می کند.

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی سحر نیز در این بازدید ضمن تشکر از حمایت شورا و شهرداری از سرمایه گذاران و تولیدات داخلی گفت: شرکت سحر در قالب ۴ شرکت تولیدی فعالیت دارد و در این زمینه اشتغال مستقیم ۹۰۰ نفر را ایجاد کرده است.

مسعود توتونچیان از تنوع تولیدات شرکت سحر خبرداد و افزود: یکی از امتیازات خوب این شرکت تولید ۷۰ نوع محصول در ۲۰۳ نوع بسته بندی و ۹ گروه محصول است که در بازارهای داخلی و خارجی توزیع می شود.

توتونچیان با بیان اینکه شرکت سحر در حوزه های مختلف از نظر کیفی و تکنیکی ارتقاع داشته است،  اضافه کرد:  ما علاوه بر مسایل اقتصادی به مسایل اجتماعی و فرهنگی نیز نگاه ویژه ای داریم به گونه ای که در سال ۹۶ حدود ۲۰۰ میلیون تومان در حوزه اجتماعی فعالیت داشتیم.

  وی با انتقاد از اینکه به جایگاه صنعت کمتر توجه شده است، افزود: سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی نیازمند حمایت و توجه ویژه هستند تا در این شرایط اقتصادی بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی همچنین به رویداد مهم همدان۲۰۱۸ اشاره و اظهار کرد: ما آمادگی همکاری در تولید محتوایی در حوزه فرهنگی برگزاری این رویداد مهم را داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.