ایلام- مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام گفت: ارائه تسهیلات به مستمری بگیران تأمین اجتماعی نیازمند تصمیم هیات مدیره سازمان است.

ارائه تسهیلات به مستمری بگیران تأمین اجتماعی نیازمند تصمیم هیات مدیره

سهیلا ملکشاهی روز دوشنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه در استان ایلام بیش از ۱۰ هزار بازنشسته و مستمری بگیر تأمین اجتماعی، تحت حمایت این سازمان هستند، اظهارداشت: پرداخت هزینه های غیرمشمول درمانی تا سقف ۳۰ درصد با شرایط خاص به مستمری بگیران و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به این افراد و تسهیلات تا سقف ۲۰ میلیون تومان از طریق بانک رفاه از دیگر خدمات ارائه شده به بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی است.

وی به خدمات ارائه شده به بازنشستگان از طریق کانون اشاره کرد و افزود: کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی ایلام که یک کانون مستقل است خدماتی همچون برگزاری سفرهای زیارتی، برنامه های ورزشی، عملی و آموزشی برای بازنشستگان و خانواده های آنان ارائه می دهد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام با اشاره به پرداخت ۶۳ مورد تسهیلات قرض الحسنه به مستمری بگیران در سال گذشته، خاطرنشان ساخت: سهمیه استان ایلام برای این تسهیلات ۲۰ مورد بود که با رایزنی صورت گرفته توانستیم به ۶۳ مورد افزایش دهیم و امیدواریم که مسئولان سازمان با مساعدت، سهم تسهیلات قرض الحسنه استان ایلام را افزایش دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.