همدان- رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد از توزیع ۲۰۰ بسته سبد کالا بین نیازمندان اسدآباد در ماه رمضان خبر داد.

توزیع ۲۰۰ بسته سبد کالا بین نیازمندان اسدآباد در ماه رمضان

به گزارش قدس آنلاین روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان ، علی قبادی با اشاره به برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: طی ماه رمضان در بقاع متبرکه شاخص شهرستان برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه امسال از حضور سه مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم بهره گرفته‌ایم، گفت: این مبلغان دینی ضمن تبیین آموزه‌های دینی در زمینه اقامه نماز، برپایی کلاس‌های روخوانی و روانخوانی کلام وحی، تفسیر قرآن و بیان احکام اسلامی فعالیت می‌کنند.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه طی ماه مبارک رمضان در مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهرستان اسدآباد هر روز یک جزء قرآن کریم جمع‌خوانی می‌شود، خاطرنشان کرد: از سوم خردادماه ایستگاه صلواتی را با برنامه ویژه افطاری ساده در برنامه داریم.

وی با بیان اینکه اطعام نیازمندان نیز در برنامه است و در قالب طرح ضیافت الهی به اقشار ضعیف جامعه کمک خواهیم کرد، در این بین از توزیع ۱۵۰ تا ۲۰۰ سبدکالا بین نیازمندان در ایام ماه رمضان خبر داد.

قبادی با اشاره به اینکه یکی از روحانیون در امامزاده احمد(ع) شهرستان اسدآباد مستقر خواهد شد تا به پرسش‌های روزه‌داران پاسخ دهد، گفت: برنامه‌های دیگری را در نظر گرفته‌ایم که امیدواریم در طول این یک ماه به خوبی اجرایی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.