همدان - رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از برگزاری برنامه‌های ماه رمضان در هشت بقعه شاخص شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: طی ماه مبارک رمضان پنج مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم در سطح شهرستان فعالیت خواهند کرد.

برگزاری برنامه‌های ماه رمضان در ۸ بقعه شاخص نهاوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از رواب عمومی ،حجت‌الاسلام فیض‌الله اسدپور از برگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان در هشت بقعه متبرکه شهرستان نهاوند خبر داد و اظهار کرد: در آستان مقدس سه امامزاده شاخص شهرستان جزءخوانی و ترتیل‌خوانی قرآن کریم را در برنامه داریم که هر روز یک جزء قرائت می‌شود.

وی با اشاره به جلسات تفسیر قرآن کریم در آستان مقدس امامزادگان شاخص شهرستان نهاوند، گفت: خیمه معرفت در امامزاده محمد(ع) شهرستان طی ماه رمضان با سه غرفه «کودک و نوجوان»، «مشاوره» و «همه واقف باشیم» برپا شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند بیان کرد: در این بقعه متبرکه‌ای که خیمه‌های معرفت برپا شده، خدمات ویژه فرهنگی و اجتماعی به زائران ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پنج مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم در آستان مقدس امامزادگان شاخص فعالیت خواهند کرد، گفت: از حضور ۶ مبلغ بومی در شهرستان نهاوند نیز بهره خواهیم برد.

اسدپور با بیان اینکه برنامه افطاری ساده در سه امامزاده شاخص شهرستان برگزار می‌شود، افزود: در امامزاده منصور(ع)، امامزاده محمد(ع) و علی ابن موسی(ع) افطاری ساده را بعد از نماز مغرب و عشاء به روزه‌داران خواهیم داد.

وی به برنامه اطعام‌ در شب‌های قدر به ویژه شب وفات حضرت علی(ع) و نیز میلاد امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و گفت: توزیع اقلام غذایی بین نیازمندان شهرستان نیز در دستور کار است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از برپایی نماز جماعت در آستان امامزاده محمد(ع)، امامزاده مهدی(ع)، امامزاده منصور(ع)، امامزاده علی ابن موسی(ع)، امامزاده ابراهیم(ع) و امامزاده اسماعیل(ع) شهرستان نهاوند خبر داد و افزود: یک وقف جدید نیز طی این ایام در شهرستان نهاوند در آستانه ثبت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.