بجنورد-استاندار خراسان شمالی در دیدار معاون پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی کشور گفت: حل معضل اعتیاد نیازمند نگاه ویژه سازمان بهزیستی و ستاد ملی مبارزه با مواد مخدر است

حل معضل اعتیاد نیازمند نگاه ویژه است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمد رضا صالحی در این دیدار اظهار داشت: حمایت مرکز از خراسان شمالی باید متناسب با جغرافیای استان باشد و با توجه به محدودیت در امکانات و اعتبارات باید با همکاری مضاعف استان و سازمان بهزیستی و ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور چالش های این استان در این حوزه رسیدگی شود.
وی با بیان این که افزایش ظرفیت مرکز ماده ۱۶خراسان شمالی را خواستاریم، افزود: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مکاتبات و رایزنی های لازم را با مرکز داشته باشد.
در ادامه این دیدار، رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور هم اظهار داشت: در صورت پاسخ مثبت ستاد ملی مبارزه با مواد مخدر در خصوص افزایش ظرفیت مرکز ماده ۱۶ استان ما نیز موافقت خود را اعلام خواهیم کرد.
فرید براتی سده افزود: مشکلات مربوط به مراکز ترک اعتیاد بانوان استان مانند مباحث مرتبط با اسکان، اشتغال و افزایش ظرفیت این مراکز نیز احصاء و ارسال شود.
وی در خصوص درمان کودکان معتاد نیز تاکید کرد: درمان این کودکان به عنوان یک تکلیف بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است و پس از سم زدایی، این کودکان باید به سرپرست خود تحویل داده شوند و یادآوری می کنم کودکان بد سرپرست و بی سرپرست پس از درمان به مراکز بهزیستی تحویل داده می شوند
.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.