بجنورد- مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بجنورد از اصلاح و توسعه ۱۲ هزار و ۷۵۰ متر شبکه آب با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان طی سال ۹۶ در این شهرستان خبر داد.

اصلاح و توسعه بیش از ۱۲ هزار متر شبکه آب شهرستان بجنورد

به گزارش قدس آنلاین ، به نقل از اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی ، مهندس امیر فاطمی گفت : اصلاح و توسعه شبکه آب در شهر بجنورد ۹ هزار و ۲۵۰ متر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل تبصره ۳ طی سال ۹۶ انجام شده است.

وی اظهار کرد: همچنین اصلاح و توسعه شبکه آب چناران شهر با ۳ هزار و ۵۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی طی سال ۹۶ انجام شده است.

مهندس فاطمی نیز به توسعه ۴ هزار و ۲۰۰ مترخط انتقال چاه فرودگاه بجنورد  به دانشگاه بجنورد به ارزش ۲ میلیارد تومان اشاره کرد و افزود: تاکنون از ۸ هزار و ۱۰۰ متر توسعه خط انتقال این مسیر ۴ هزار و ۱۰۰ متر انجام شده و مابقی طی ۶ ماه اول سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی همچنین برچیدگی ۱۱۶۵ متر لوله فرسوده را یکی دیگر از اقدامات امور بجنورد طی سال ۹۶ از محل درآمدهای حاصل از تبصره ۳ در راستای افزایش رضایت شهروندان و کاهش آب بدون درآمد عنوان کرد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.