کرج - سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج با بیان اینکه هنوز مصوبه افزایش نرخ کرایه از سوی فرمانداری ابلاغ نشده است، گفت:نوسازی ۶۰ دستگاه اتوبوس‌ها انجام شده و ۱۰۰ دستگاه دیگر در دست اقدام است.

 ۶۰ دستگاه اتوبوس در کرج بازسازی شد/ واگذاری تاکسی «برلیانس» محدودیتی ندارد

پرویز اسکندری در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین در خصوص افزایش کرایه های حمل و نقل عمومی و تاکسی های کلانشهر کرج گفت: لایحه ای مبنی بر افزایش کرایه های حمل و نقل شهری به شورای شهرارائه شده است اما هنوز مصوبه افزایش نرخ کرایه از سوی فرمانداری ابلاغ نشده است.

وی با بیان اینکه در واگذاری تاکسی های برلیانس محدودیتی وجود ندارد، گفت: به میزان تقاضا این خودرو در بازه زمانی ٣٠ تا ٤٥ روز پس از ثبت‌نام تحویل رانندگان خواهد شد.

اسکندری در خصوص ساماندهی خطوط تاکسی ها  وایجاد تعادل در مسیرهای پرتراکم، گفت: هیچگونه ردیف جدید به خط ها اضافه نمی شود چراکه ظرفیت خطوط و ردیف ها تکمیل است.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با اعلام اینکه ۶۰ دستگاه از اتوبوس‌های فعال در حمل ونقل عمومی شهر کرج تاکنون نوسازی شده‌اند، خاطرنشان کرد: برنامه‌ بازسازی ۱۰۰ دستگاه از اتوبوس‌ها نیز در دست اقدام است و در حال حاضر مراحل کارشناسی و برگزاری مناقصه آن طی می‌شود.

اسکندری در پایان با اشاره به ایجاد تعمیرگاه تخصصی برای ناوگان حمل و نقل شهری، گفت: مجتمع تعمیر گاهی سیمین دشت برای اتوبوس ها در حال اتمام است و افتتاح آن در آینده نزدیک انجام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.