قدس انلاین : رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر مشهد گفت: تلاش می کنیم در ایستگاه های اتوبوس دستگاه های شارژ خودکار من کارت را نصب و راه اندازی کنیم.

راه اندازی دستگاه های خودکار شارژ من کارت در ایستگاه های اتوبوس

مجتبی بهاروند صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ارائه خدمات زمانبندی سفر به شهروندان مشهدی که از سیستم اتوبوس رانی این شهر استفاده می کنند در دستور کار قرار دارد به صورتی که تاکنون در  ۱۴۳ نقطه شهر تابلوهای زمان رسیدن اتوبوس راه اندازی شده است.

وی افزود: همچنین برای دسترسی آسان تر شهروندان به این خدمات نرم‌افزاری موبایلی طراحی شده که شهروندان می‌توانند ایستگاه اتوبوس مورد نظر خود را برروی نقشه انتخاب کرده و از اطلاعات لازم برخوردار شوند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: تلاش شده فرآینده های خدمت به شهروندان در سیستم اتوبوس رانی هوشمند سازی شود که در این راستا سامانه های پرداخت بهای خدمات به صورت موبایلی، خدمات شارژ کارت با موبایل و کارت شتاب، ارائه سرویس های شهروندی در پایانه های سطح شهر راه اندازی شده است.

بهاروند گفت: طبق آمار موجود در حال حاضر بیش از ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار من‌کارت صادر و در اختیار شهروندان قرار گرفته است و تلاش می شود مراکز شارژ بلیت الکترونیک نیز افزایش یابد.

وی بیان کرد: تلاش می کنیم دستگاه خودکار شارژ کارت شهروندی را در ایستگاه های اتوبوس راه اندازی کنیم که این مهم نیازمند تامین زیرساخت هایی از جمله برق ،امنیت و سازه مناسب که در صورت تامین این مهم به انجام خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.