قدس انلاین : مسئول دبیرخانه طرح مبدا به مبدا گفت: باوجود گذشت یک سال از تهیه تیزر طرح مبدا به مبدا اما اطلاع‌رسانی در زمینه این طرح ملی انجام نگرفته است.

طرح مبدا به مبدا اطلاع‌رسانی نمی‌شود

فرهاد دوایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: صدا و سیما پذیرفت که در رابطه با این طرح ملی تبلیغات بدون هزینه کند اما این تیزر پخش نشد و مسئولان مربوطه دولتی لازم است که نسبت به تبلیغات آن اقدام کنند.
وی با بیان اینکه یک سال از تهیه تیزر تبلیغاتی طرح مبدا به مبدا می‌گذرد و در شورای راهبردی ستاد خدمات سفر استان نیز این تیزر تایید شده است، ادامه داد: بسیاری از مشکلاتی که ما با آن مواجه هستیم ناشی عدم اطلاع‌رسانی به مردم است.
مسئول دبیرخانه طرح مبدا به مبدا خاطرنشان کرد: دو هلدینگ برای ورود زائر از طریق این طرح اعلام آمادگی کردند تا کارکنان و بازنشستگان نیروی انتظامی، تامین اجتماعی و بهزیستی را از طریق طرح مبدا به مبدا از سراسر کشور به مشهد و زیارت امام رضا(ع) بیاورند.
وی با اشاره به این مطلب که فعالیت طرح مبدا به مبدا مختص ایام غیرپیک است، افزود: از 20 اردیبهشت‌ماه تا اواخر شهریورماه تشرف مسافر انجام نمی‌گیرد، ماه رمضان درخواست سفر در قالب این طرح کاهش چشمگیری یافته است و ایام تابستان نیز جزو ایام پیک به‌شمار می‌رود.
طرح مبدا به مبدا طرحی است که امکان سفر گروهی و ارزان مردم را در ایام غیرپیک از سایر استان‌های کشور به مشهد از طریق ثبت‌نام در سایت این طرح فراهم می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.