قدس انلاین : دادستان عمومی و انقلاب قوچان اعلام کرد: تخلفات روی داده در برگزاری انتخابات شرکت تعاونی توسعه و عمران این شهرستان مشهود است و دادستانی به زودی رای خود را در این خصوص صادر می کند.

تخلف در انتخابات شرکت تعاونی توسعه و عمران قوچان مشهود است

علی آذری شهر، دوشنبه افزود: پس از برگزاری این انتخابات در 25 اردیبهشت ماه، گزارش هایی مبنی بر تخلف در آن به صورت مستند به دادستانی ارائه شده است.

وی افزود: دادستانی با ورود به این پرونده، ابتدا اساسنامه این شرکت و قوانینی که از این رفتار حمایت می کنند را مورد بررسی قرار داده و سپس رای خود را در این خصوص صادر خواهد کرد.
وی با بیان اینکه در صورت ابطال، این انتخابات مجددا برگزار خواهد شد، اظهار کرد: اگر در سطح کلان کشوری تصمیم به فعالیت چنین شرکت تعاونی هایی گرفته شده، هدف توسعه و آبادانی مناطق است و انتظار آن است که افرادی متعهد و متخصص در امور شهری به عضویت این شرکت ها درآیند.
شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قوچان در سال 96 با عضویت نزدیک به یک هزار و 200 سهامدار به ثبت رسید.
مجمع عمومی و انتخاب نمایندگان این شرکت تعاونی توسط سهامداران در 25 اردیبهشت امسال در مصلای قوچان برگزار شد که جمعی از سهامداران که در میان آنان برخی اعضای هیات موسس شرکت نیز دیده می شوند، بنا به آنچه بروز تخلف در این انتخابات خواندند، خواستار رسیدگی به این تخلفات و ابطال انتخابات شدند.
شهرستان 180 هزار نفری قوچان در 137 کیلومتری مشهد مقدس قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.