قدس انلاین : معاون سیاسی اجتماعی فرماندار تربت حیدریه ضرب العجل یک هفته ای برای روشن شدن وضعیت عرضه کنندگان البسه دست دوم خارجی در این شهرستان تعیین کرد.

ساماندهی دست دوم فروشان تربت حیدریه

 مهدی ناصری روز یکشنبه در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز افزود: دستگاه های مرتبط باید مشخص کنند اگر این اقلام قاچاق هستند، نسبت به جمع آوری آن ها اقدام کنند و اگر مشمول کالای قاچاق نمی شوند، وضعیت عرضه بهداشتی و جانمایی مکانی خاص توسط شهرداری برای عرضه آنها صورت گیرد.

وی با بیان اینکه بنای ما آن نیست جلوی ارتزاق یک قشر خاص را بگیریم، گفت: از سوی دیگر برخی اقشار جامعه نیز توان خرید کالای نو را ندارند و شیوه کار ما نباید به شکلی باشد که نارضایتی گروهی را فراهم آوریم.
ناصری در ادامه با اشاره با نامگذاری سال جدید مبنی بر حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: باید زمینه ای فراهم شود تا محصولات تولیدی ایرانی و بخصوص دست ساخته های این خطه عرضه شوند و در پیوند با این موضوع رسانه های محلی نیز باید وارد عمل شده و به تبلیغ این اقلام بپردازند.
کارشناس سیاسی اجتماعی فرمانداری نیز گفت: برخی دستگاه ها خود را محدود به شرکت در چنین جلسات و ارایه گزارش مکتوب می کنند و این در حالی است که ما در عمل نتیجه اش را در سطح شهر نمی بینیم.
زهرا خیری افزود: انتظار می رود اعضای کمیسیون گزارش برنامه ها و اقداماتی که صورت می دهند، مستند و مصور باشد تا انعکاس آن برای دیگر مسوولان و شهروندان، باور پذیری عمومی در پی داشته باشد.
..............................
خبر ویژه:
نماینده اداره اطلاعات تربت حیدریه نیز گفت: بتازگی یک محوله سوخت (نفت گاز) قاچاق به میزان 10 هزار و 300 لیتر که برای انتقال به سیستان و بلوچستان و از آنجا انتقال به افغانستان در انباری دپو شده بود، کشف و ضبط شد.
وی افزود: بخشی از این میزان سوخت قاچاق به میزان هزار و 200 لیتر از مشهد وارد تربت حیدریه شده و به همراه سوخت های دیگر در انباری زیرزمینی حوالی انبارهای شرکت نفت تربت حیدیه واقع در پشت رستوران آرامش ذخیره سازی شده بود.
وی گفت: این سوخت ها از محل سوخت های سهمیه بندی شده مازاد تهیه شده بود.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.