اصفهان- فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از ظرفیت بالقوه مردمی در پشتیبانی از ماموریت های پلیس در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهارکرد: در ماه میهمانی خدا پلیس برای تامین آسایش، آزادی، امنیت و عزت مردم تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

بکارگیری پلیس افتخاری درماموریت ماه مبارک رمضان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ حسن یاردوستی پلیس افتخاری را ظرفیت بالقوه دانست و گفت: با برنامه ریزی و سازماندهی صحیح می توانیم از این نیرو به نحو مطلوب در راستای انجام و اجرای بهینه ماموریت ها بهره گیری کنیم.

وی با اشاره به ماموریت‌های متنوع نیروی انتظامی، درباره سازماندهی و اجرای ماموریت ها در ماه مبارک رمضان گفت: استفاده و بکارگیری ظرفیت های پلیس افتخاری در انجام و اجرای ماموریتهای انتظامی در شهرستان اصفهان به خصوص در شب های لیالی قدر از اهداف پلیس اصفهان به شمار می آید.

وی با اشاره به فعالیت خوب پلیس افتخاری بیان داشت: می توانیم با برنامه ریزی های سازمانی، اجتماعی و فرهنگی در شرایط و ماموریت های خاص در کنار ماموریت های محوله از این ظرفیت بهره گیری کنیم.

این مقام انتظامی، برنامه ریزی و بهره گیری از توان و ظرفیت این واحد در ماموریت های مناسبت ها قبل مثل نیمه شعبان و مناسبت های پیش رو چون شب های لیالی قدر و روز قدس را از دیگر برنامه های پیش روی پلیس افتخاری دانست.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان با اشاره به اینکه پلیس افتخاری ظرفیتی جامعه‌محور از پلیس است خاطر نشان کرد: شاید بتوان مهم‌ترین کارکرد این پلیس را تقویت و بهبود رابطه پلیس با مردم از طریق مشارکت آنان در فعالیت‌های پلیسی دانست.

انهدام باند میلیاردی سارقان منازل در اصفهان

اصفهان- رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از شناسایی وانهدام باندسارقان منزل وکشف ۲ میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ ستار خسروی اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت منزل در شهر اصفهان، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات مشخص شد ۲ سارق به بهانه جمع آوری ضایعات در کوچه ها و خیابان ها پرسه زنی و منازل خالی از سکنه را شناسایی و در فرصتی مناسب وارد منزل و اقدام به سرقت وجوه نقد، طلاها، مجسمه ها و نقره های گرانقیمت می کردند.

رئیس پلیس آگاهی افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز و با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه ای منزل شدند و با هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان در بازجوئی های پلیس به سرقت ۲ میلیارد ریال اموال از منازل شهروندان در منطقه شرق شهر اصفهان اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره به اینکه مقادیر زیادی اموال مسروقه در مخفیگاه سارقان کشف شد به همشهریان توصیه کرد: از وسائل ایمنی منزل از قبیل نرده و دزدگیر و... استفاده کنید، قفل درب ورودی منزل را به حفاظ توپی مجهز کرده به نحوی که خارج از درب قرار نگیرد، از درب های آکاردئونی و ضد سرقت برای آپارتمان استفاده کنید، پنجره های مشرف به کوچه دارای حفاظ و نرده باشند، درب بالکن و پشت بام به قفلهای مطمئن و حفاظ مجهز باشد، در صورت مشاهده افراد یا خودروهای مشکوک که بصورت بی هدف و گاهأ با چند سرنشین مبادرت به دیدزنی از منزل می کنند با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرید.

توقیف محموله میلیاردی لوازم یدکی قاچاق در شهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله لوازم یدکی خارجی به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر دادو گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ محمد حسین بابا کلانی افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد یک هزار و ۲۵۳ کارتن لوازم یدکی خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

سرهنگ بابا کلانی اظهارکرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۵ میلیارد ریال اعلام شده است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان افزود: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. #

دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی در گلپایگان

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی و کشف ۸ مورد سرقت اموال خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت از اماکن خصوصی در گلپایگان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری مرکزی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات تخصصی موفق شدند سارق را که فردی ۳۰ ساله بود شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی گلپایگان اضافه کرد: متهم در بازجویی های پلیس به ۸ مورد سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان گلپایگان اعتراف کرد.

سرهنگ بساطی در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی به مالکان اماکن خصوصی توصیه کرد: اماکن خصوصی و کارگاه ها را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنید و از نگهبانان مورد اعتماد استفاده کنید.

کشف نیم کیلو هروئین در نجف آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف نیم کیلو هروئین و دستگیری ۲ نفر از توزیع کنندگان مواد افیونی توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد و افزود: پس از اخبار واصله مبنی بر فروش مواد مخدر در یکی از مناطق شهرستان نجف آباد، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ محمدرضا خدادوست اظهار کرد: ماموران متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر و مقدار ۵۳۰ گرم هروئین از مخفیگاه آنان کشف کردند.

سرهنگ خدادوست گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و هر ۲ سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد درپایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

کشف محموله میلیاردی کفش و لباس قاچاق در برخوار

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از کشف یک محموله کفش و لباس قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال و دستگیری ۴ قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی تصریح کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر تخلیه محموله کفش و لباس قاچاق در یکی از انبارهای شهر، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از صحت موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام شدند که در بدو ورود مشاهده کردند، ۴ دستگاه وانت در حال  بارگیری محموله قاچاق هستند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این عملیات، ۵ هزار و ۶۰۰ ثوب لباس زنانه و ۶۶ جفت کفش قاچاق کشف، ۴ دستگاه وانت و یک دستگاه اتوبوس مسافربری توقیف و ۴ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال اعلام شده است خاطرنشان کرد: هر گونه فعالیت دررابطه با کالای قاچاق زمینه رکود اقتصادی و تورم در کشور را فراهم می سازد که از عموم مردم تقاضا می شود اخبار مربوطه را به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.