اراک- نشست کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید به بررسی مشکلات هپکو اختصاص یافت و وزیر صنعت، معدن و تجارت در این جلسه بر پرداخت معوقات حقوق و دستمزد کارگران این شرکت تاکید کرد .

وزیر صنعت بر پرداخت معوقات حقوق و دستمزد کارگران هپکو تاکید کرد

 به گزارش قدس آنلاین ،به نقل از پایگاه خبری وزارت صنعت، محمد شریعتمداری در چهل و هفتمین جلسه کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید که به منظور ارائه گزارش سازمان خصوصی سازی از روند واگذاری شرکت هپکو به مالکان جدید و اتخاذ تصمیم پیرامون مدیریت شرکت مذکور تشکیل شد گفت:‌ در قدم اول باید مشکل پرداخت حقوق و و دستمزد کارگران این شرکت حل شود . وی خواستار تعیین تکلیف و واگذاری این شرکت به خریداران دارای اهلیت و نهادهای معتمد و دارای منابع مالی شد .

شریعتمداری تصریح کرد: با وجود سهم ۶۰.۷ درصدی سازمان خصوصی سازی از شرکت هپکو این سازمان اختیارات مالک واقعی را دارد و این موضوع مسوولیتی را هم متوجه سازمان می کند .

در این نشست رییس سازمان خصوصی سازی، نمایندگان اراک در مجلس و نمایندگانی از وزارتخانه های مرتبط و معاونین وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت حضور داشتند .

همچنین در این نشست پیشنهاداتی از سوی وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت و سایر شرکت کنندگان جهت بهبود شرایط این شرکت و نیز واگذاری به بخش خصوصی به سازمان خصوصی سازی ارایه شد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.