کرج- دبیرهیئت فوتبال استان البرز از برنامه ریزی و پیگیری های این هیئت ورزشی برای برگزاری دو جام بین المللی فوتبال و فوتسال دراستان البرز خبرداد.

دو جام بین المللی فوتبال و فوتسال در البرز برگزار می شود

محمد حشمتی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: در رشته فوتبال برگزاری جامی با عنوان شهید فهمیده را در دستور کار داریم ودرصددیم مسابقاتی چند جانبه را با حضور تیم های ملی کشورهای همسایه در رده پایه  برگزار کنیم.

وی ادامه داد: همچنین تلاش می کنیم زمینه برگزاری تورنمنتی بین المللی را با نام بابک معصومی اسطوره اخلاق و فوتسال در البرز  وبا حضور تیم های مطرح فوتسال جهان میزبانی کنیم.

حشمتی با بیان اینکه این پیشنهاد را با دبیرکل فدراسیون فوتبال مطرح کرده ایم ونظر موافقی با برگزاری این برنامه ها گرفته ایم گفت: به طور قطع این چهره های شاخص می توانند به مانند همه جای دنیا مبنای برگزاری جام های معتبری باشند و البرز را در سطح بین المللی مطرح کنند.

دبیر هیئت فوتبال استان البرز به آمادگی البرز از برگزاری بازی های ملی اشاره کرد و گفت: در این بخش نیز به فدراسیون فوتبال اعلام کرده ایم که آماده میزبانی از تیم های مختلف ملی و اردوهای آنها هستیم و همچون سنوات گذشته بازویی توانا در اجرای برنامه های فدراسیون هستیم.

حشمتی در ادامه به تغییرات ایجاد شده در لیگ های استانی اشاره کرد و گفت: در فصل جدید لیگ استان مسابقات در تمام رده ها به شکل رفت وبرگشت برگزار خواهد شد و ۷۴۷ بازی به انجام خواهد رسید.

وی تصریح کرد: به طور قطع این شکل برگزاری می تواند زمینه ساز معرفی استعدادها و بالا رفتن سطحی کمی و کیفی فوتبال البرز شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.