ایلام- مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام گفت: تکلیف بیمارستان میلاد ۴ ایلام در جلسه هیئت مدیره مشخص خواهد شد.

تعیین تکلیف بیمارستان میلاد ۴ ایلام در خردادماه

دکتر کریم لاله ماژین روز سه شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه وضعیت بیمارستان میلاد ۴ ایلام در مجمع هلدینگ بیمارستان میلاد سلامت در تهران مشخص خواهد شد، اظهارداشت: در همین راستا صورت های مالی بیمارستان شهدای زاگرس ایلام (میلاد ۴) در حال حسابرسی است و پس از بررسی، صورت وضعیت مالی به هیئت مدیره در تهران ارسال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تکلیف بیمارستان تأمین اجتماعی ایلام در مجمع هیئت مدیره بیمارستان میلاد سلامت، مشخص می شود، افزود: سازمان مخالف دولتی شدن بیمارستان هاست و اکثر بیمارستان های سازمان، به صورت خودگردان اداره می شوند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام به ادامه فعالیت درمانی این بیمارستان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: با وجود مشکلات مدیریتی، این بیمارستان کماکان به بیماران و بیمه شدگان، خدمات درمانی را ارائه می دهد.

کریم لاله ماژین یادآور شد: بیشتر مشکلات این بیمارستان ناشی از عدم استقرار پزشک متخصص است که رفع این مشکل، نیازمند همکاری بیش از پیش دانشگاه علوم پزشکی است.

گفتنی است دکتر موسی میرزایی رئیس بیمارستان شهدای زاگرس ایلام (میلاد۴) در روزهای گذشته به خاطر مشکلات متعدد این بیمارستان از سمت خود استعفا داده و این استعفا در جلسه هیئت مدیره هلدینگ بیمارستان میلاد سلامت بررسی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.