۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
کد خبر: 601719

قدس آنلاین/ صبا کریمی: فیلم سینمایی «بهت» به کارگردانی عباس رافعی با پایان بازی‌های جام جهانی در نوبت اکران قرار می‌گیرد.

«بهت» بعد از جام جهانی اکران می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، عباس رافعی تهیه کننده و کارگردان سینما با اعلام این خبر اظهار کرد: بخشی از مراحل فنی فیلم باقی مانده بود که به تازگی به پایان رسیده است و پروانه نمایش فیلم نیز صادر شده و پخش آن برعهده هدایت فیلم خواهد بود. 

وی در ادامه افزود: تصمیم ما بر این است که فیلم را پس از بازی‌های جام جهانی اکران کنیم که طبعا به اکران‌های تابستان می‌رسیم و فعلا هم در نوبت اکران هستیم. این فیلم درباره زوجی از قشر متوسط ایران امروز، پس از 20 سال فراق اکنون که همدیگر را یافته‌اند برای تحکیم این عشق، سرنوشت بچه‌هایشان را با زوجی از طبقه پایین جامعه گره می‌زنند، غافل از اینکه این آغازی برای فروپاشی هر دو خانواده است ...

«بهت» با فیلمنامه‌ای از عباس رافعی و تهیه کنندگی محمد نشاط، با بازی مهتاب کرامتی، رعنا آزادی ور، علیرضا آقاخانی و محمدرضا رهبری در ژانر اجتماعی تولید شده است. عباس رافعی تهیه کننده و کارگردان سینما پس از فیلم «فصل فراموشی فریبا» و «آوازهای سرزمین من» با سه سال وقفه به سراغ ساخت فیلم سینمایی «بهت» رفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.